@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
När man får kommentaren "vad har du gjort? Du ser helt färdig ut" är det då det är ok att säga att man kanske behöver åka hem och sova? Jag är så jävla trött idag och det syns visst. Och, jag mår inte 100, men det kan man inte bara vara hemma för
3 okt, 2012 08:39 |
|
Karo
Elev |
Skrivet av Borttagen: wtf dude? .______. jag börjar alltid tänka på valar när jag ser den där smiliesen.. dude.. din signatur är bäst! 3 okt, 2012 09:32 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Karo: Skrivet av Borttagen: wtf dude? .______. jag börjar alltid tänka på valar när jag ser den där smiliesen.. dude.. din signatur är bäst! Eller hur! x'D "Eat your vegetablesssss!" Omg. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 okt, 2012 10:27 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Vill läsa 1D fanfics, men vilka?! Tips?! Lucky One Upp All Night Taken There ya go, det är dom jag läser! Up All Night har jag redan läst (så sjukt bra!) men ska kolla upp dem andra. Thanks! Aha okej, men läs det andra de är också bra! Och ja Upp All Night är AWESOME!!
3 okt, 2012 10:29 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Vill läsa 1D fanfics, men vilka?! Tips?! Lucky One Upp All Night Taken There ya go, det är dom jag läser! Up All Night har jag redan läst (så sjukt bra!) men ska kolla upp dem andra. Thanks! Aha okej, men läs det andra de är också bra! Och ja Upp All Night är AWESOME!! Helt klart en av de bästa jag har läst. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 okt, 2012 10:36 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Vill läsa 1D fanfics, men vilka?! Tips?! Lucky One Upp All Night Taken There ya go, det är dom jag läser! Up All Night har jag redan läst (så sjukt bra!) men ska kolla upp dem andra. Thanks! Aha okej, men läs det andra de är också bra! Och ja Upp All Night är AWESOME!! Helt klart en av de bästa jag har läst. Haha ja, den är väldigt rolig! Aaaw den skulle jag vilja läsa
3 okt, 2012 10:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Vill läsa 1D fanfics, men vilka?! Tips?! Lucky One Upp All Night Taken There ya go, det är dom jag läser! Up All Night har jag redan läst (så sjukt bra!) men ska kolla upp dem andra. Thanks! Aha okej, men läs det andra de är också bra! Och ja Upp All Night är AWESOME!! Helt klart en av de bästa jag har läst. Haha ja, den är väldigt rolig! Aaaw den skulle jag vilja läsa Den handlar om en tjej som är bästa kompis med Harry och de söker till X Factor tillsammans och där träffar hon Liam etc. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 okt, 2012 10:40 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Vill läsa 1D fanfics, men vilka?! Tips?! Lucky One Upp All Night Taken There ya go, det är dom jag läser! Up All Night har jag redan läst (så sjukt bra!) men ska kolla upp dem andra. Thanks! Aha okej, men läs det andra de är också bra! Och ja Upp All Night är AWESOME!! Helt klart en av de bästa jag har läst. Haha ja, den är väldigt rolig! Aaaw den skulle jag vilja läsa Den handlar om en tjej som är bästa kompis med Harry och de söker till X Factor tillsammans och där träffar hon Liam etc. Hmm okej, kan söka runt lite
3 okt, 2012 10:43 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Vill läsa 1D fanfics, men vilka?! Tips?! Lucky One Upp All Night Taken There ya go, det är dom jag läser! Up All Night har jag redan läst (så sjukt bra!) men ska kolla upp dem andra. Thanks! Aha okej, men läs det andra de är också bra! Och ja Upp All Night är AWESOME!! Helt klart en av de bästa jag har läst. Haha ja, den är väldigt rolig! Aaaw den skulle jag vilja läsa Den handlar om en tjej som är bästa kompis med Harry och de söker till X Factor tillsammans och där träffar hon Liam etc. Hmm okej, kan söka runt lite Den är skriven på Tumblr tror jag... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 okt, 2012 10:49 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Vill läsa 1D fanfics, men vilka?! Tips?! Lucky One Upp All Night Taken There ya go, det är dom jag läser! Up All Night har jag redan läst (så sjukt bra!) men ska kolla upp dem andra. Thanks! Aha okej, men läs det andra de är också bra! Och ja Upp All Night är AWESOME!! Helt klart en av de bästa jag har läst. Haha ja, den är väldigt rolig! Aaaw den skulle jag vilja läsa Den handlar om en tjej som är bästa kompis med Harry och de söker till X Factor tillsammans och där träffar hon Liam etc. Hmm okej, kan söka runt lite Den är skriven på Tumblr tror jag... Okej, om det är så kan jag utesluta RÄTT många!
3 okt, 2012 10:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen