Rollspel [Privat Mily & J_J]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel [Privat Mily & J_J]
|
Borttagen
|
Alicel og och täknkte "Något rolgit namn,"sa hon och flinar lite
Katarina grnaskar tavlor oc htänkte "dem e fina"Sa hon
21 feb, 2015 15:31
|
|
Borttagen
|
" Ja jättefina konstnärerna verkligen målar det dom tänker på " sa Edvin och log. Han såg en bild av en flicka som höll i en ros det var röda fläckar på hennes klänning.
" Hm budskap är så svårt att lista ut " sa Edvin
Pontus log och funderade
21 feb, 2015 15:36
|
|
Borttagen
|
Katarina tänkte lite grann "själv tolkar jag det som dela med dig."sa hno
21 feb, 2015 15:56
|
|
Borttagen
|
Edvin log han såg på en bild med månalisa han studerade den
" Första gången jag höll i en pensel så känndes som magi spreds i kroppen " sa Edvin
21 feb, 2015 15:58
|
|
Borttagen
|
Katarina nickar och log "målar mest med blyers och olika färgpennor"sah an nu
21 feb, 2015 16:03
|
|
Borttagen
|
" Pennor och färgpennor är bra dock så målar jag inte med pennor så ofta " sa Edvin och log han föredrog en pensel och akrylfärg.
21 feb, 2015 16:05
|
|
Borttagen
|
Katarina log
-jag kan inte måla med sånt
sa hon ärligt nu och kollade tyst på honom och lite skamset
21 feb, 2015 16:08
|
|
Borttagen
|
" Jag slår vad om att du kan om du vill " sa Edvin och log mot Katarina
21 feb, 2015 16:12
|
|
Borttagen
|
Katarina log sentt "har provat ser ur osm om du har tagit en spann förg och slängt på tavlan"sa ohn
21 feb, 2015 16:14
|
|
Borttagen
|
Edvin tänkte lite
" Du har inte hittat rätt pensel för jag har en känsla av att penslar är som trollstavar i harry potter det är penseln som väljer konstnären " sa Edvin och log. Han hoppades att Katarina inte tyckte att han var konstig.
21 feb, 2015 16:16
|
Du får inte svara på den här tråden.