Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Finland. Inte för att jag tyckte om någon särskilt bra men det tar ju evigheter innan Norges låt börjar på "riktigt", början är ju skittråkig.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 maj, 2014 13:55 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Hahahah kom inte ihåg någon utav dem i nuläget. Men fick uppdaterat snabbt på tuben.
Finland! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 maj, 2014 15:05 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Ladusvalan: Resultat i frågan "chokladboll eller kokosboll?": 16-6 till chokladboll! (Tror jag ...) Jag fick det till 18-4. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 14 maj, 2014 15:22 |
|
Little J
Elev |
14 maj, 2014 16:34 |
|
Borttagen
|
Måste nog svara Norge.. hade varit enklare att svara om man hade hört vad han sjöng..
14 maj, 2014 16:40 |
|
Boba
Elev |
Finlands bidrag, tror jag. Tycker att båda låtarna var helt okej, men texten i Norges bidrag var väldigt otydlig...
14 maj, 2014 16:58 |
|
Irskoo
Elev |
14 maj, 2014 18:02 |
|
Borttagen
|
Finlands bidrag! Tyckte mycket om det, wiho ^^ Sedan så kommer jag typ inte ihåg Norges, haha
14 maj, 2014 18:24 |
|
Stupefy
Elev |
14 maj, 2014 19:44 |
|
YES
Elev |
Alltså, jag kom helt ärligt inte ihåg någon av dom så jag kollade på youtube och utifrån det måste jag säga Finland (trots att den inte var jätte bra) eftersom att man knappt hörde vad han sjöng i Norges bidrag, utan det lät som att han stod och viskade.
Whatever
15 maj, 2014 07:34 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen