One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Quidditch: Skrivet av Solkatten: ^ Ok, tack. Någon som vill länka sidan där det står om Europa turnén med alla datum och det? På Måndag klockan 10.00 släpps biljetterna i danmark. Just det. 10 Maj en Onsdag ![]()
31 okt, 2012 22:58 |
|
Solkatten
Elev |
Tror ni man får ta ledigt från en dag i skolan för att gå på en konsert? ^^
I don't know what to do. Vill gå på deras konsert men liksom... har noll lokalsinne alls, haha. Vet inte hur jag ska ta mig till saker och ting. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 okt, 2012 23:01 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Solkatten: Tror ni man får ta ledigt från en dag i skolan för att gå på en konsert? ^^ I don't know what to do. Vill gå på deras konsert men liksom... har noll lokalsinne alls, haha. Vet inte hur jag ska ta mig till saker och ting. xD Haha ja det får du. Jag tar ledigt 3 dagar när jag ska på Justin's konsert.. och sen 3 veckor efter tar jag ledigt 3 dagar igen xD. Såååå..ja det är nog inga problem. åker du själv eller med en kompis eller med föräldrar or whaat? ![]()
31 okt, 2012 23:04 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Quidditch: Skrivet av Solkatten: Tror ni man får ta ledigt från en dag i skolan för att gå på en konsert? ^^ I don't know what to do. Vill gå på deras konsert men liksom... har noll lokalsinne alls, haha. Vet inte hur jag ska ta mig till saker och ting. xD Haha ja det får du. Jag tar ledigt 3 dagar när jag ska på Justin's konsert.. och sen 3 veckor efter tar jag ledigt 3 dagar igen xD. Såååå..ja det är nog inga problem. åker du själv eller med en kompis eller med föräldrar or whaat? Tror jag kommer åka själv. Tror inte mina föräldrar har lust att följa med, haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 okt, 2012 23:05 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Quidditch: Skrivet av Solkatten: Tror ni man får ta ledigt från en dag i skolan för att gå på en konsert? ^^ I don't know what to do. Vill gå på deras konsert men liksom... har noll lokalsinne alls, haha. Vet inte hur jag ska ta mig till saker och ting. xD Haha ja det får du. Jag tar ledigt 3 dagar när jag ska på Justin's konsert.. och sen 3 veckor efter tar jag ledigt 3 dagar igen xD. Såååå..ja det är nog inga problem. åker du själv eller med en kompis eller med föräldrar or whaat? Tror jag kommer åka själv. Tror inte mina föräldrar har lust att följa med, haha. ÅHHHH VAD CHILL. nejmen ska åka med min kompis så du kan ju bara joina oss om du känner dig lite lost. ![]()
31 okt, 2012 23:09 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Quidditch: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Quidditch: Skrivet av Solkatten: Tror ni man får ta ledigt från en dag i skolan för att gå på en konsert? ^^ I don't know what to do. Vill gå på deras konsert men liksom... har noll lokalsinne alls, haha. Vet inte hur jag ska ta mig till saker och ting. xD Haha ja det får du. Jag tar ledigt 3 dagar när jag ska på Justin's konsert.. och sen 3 veckor efter tar jag ledigt 3 dagar igen xD. Såååå..ja det är nog inga problem. åker du själv eller med en kompis eller med föräldrar or whaat? Tror jag kommer åka själv. Tror inte mina föräldrar har lust att följa med, haha. ÅHHHH VAD CHILL. nejmen ska åka med min kompis så du kan ju bara joina oss om du känner dig lite lost. Vart bor du? ^^ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 okt, 2012 23:10 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Quidditch: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Quidditch: Skrivet av Solkatten: Tror ni man får ta ledigt från en dag i skolan för att gå på en konsert? ^^ I don't know what to do. Vill gå på deras konsert men liksom... har noll lokalsinne alls, haha. Vet inte hur jag ska ta mig till saker och ting. xD Haha ja det får du. Jag tar ledigt 3 dagar när jag ska på Justin's konsert.. och sen 3 veckor efter tar jag ledigt 3 dagar igen xD. Såååå..ja det är nog inga problem. åker du själv eller med en kompis eller med föräldrar or whaat? Tror jag kommer åka själv. Tror inte mina föräldrar har lust att följa med, haha. ÅHHHH VAD CHILL. nejmen ska åka med min kompis så du kan ju bara joina oss om du känner dig lite lost. Vart bor du? ^^ Skrivet av Solkatten: Skrivet av Quidditch: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Quidditch: Skrivet av Solkatten: Tror ni man får ta ledigt från en dag i skolan för att gå på en konsert? ^^ I don't know what to do. Vill gå på deras konsert men liksom... har noll lokalsinne alls, haha. Vet inte hur jag ska ta mig till saker och ting. xD Haha ja det får du. Jag tar ledigt 3 dagar när jag ska på Justin's konsert.. och sen 3 veckor efter tar jag ledigt 3 dagar igen xD. Såååå..ja det är nog inga problem. åker du själv eller med en kompis eller med föräldrar or whaat? Tror jag kommer åka själv. Tror inte mina föräldrar har lust att följa med, haha. ÅHHHH VAD CHILL. nejmen ska åka med min kompis så du kan ju bara joina oss om du känner dig lite lost. Vart bor du? ^^ Skrivet av Solkatten: Skrivet av Quidditch: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Quidditch: Skrivet av Solkatten: Tror ni man får ta ledigt från en dag i skolan för att gå på en konsert? ^^ I don't know what to do. Vill gå på deras konsert men liksom... har noll lokalsinne alls, haha. Vet inte hur jag ska ta mig till saker och ting. xD Haha ja det får du. Jag tar ledigt 3 dagar när jag ska på Justin's konsert.. och sen 3 veckor efter tar jag ledigt 3 dagar igen xD. Såååå..ja det är nog inga problem. åker du själv eller med en kompis eller med föräldrar or whaat? Tror jag kommer åka själv. Tror inte mina föräldrar har lust att följa med, haha. ÅHHHH VAD CHILL. nejmen ska åka med min kompis så du kan ju bara joina oss om du känner dig lite lost. Vart bor du? ^^ Göteborg :3 ![]()
31 okt, 2012 23:12 |
|
Knizzlare
Elev |
31 okt, 2012 23:15 |
|
Solkatten
Elev |
Quidditch - Hoppas ni inte får några biljetter till den i Sthlm.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 okt, 2012 23:18 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Solkatten: Quidditch - Hoppas ni inte får några biljetter till den i Sthlm. Haha..asså det kommer vi nog inte få. SÅ JÄKLA SVÅRT. :c ![]()
31 okt, 2012 23:19 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen