@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
majblomsförsäljare - jultidningsförsäljare - servitris - fiskförsäljare - lokalhygienist - jungman - motorman - servitris - ...guide?
Jag ääääälskar att få prova på nya saker och lyckas ha roligt med allt. Eftersom jag valt att minimera tiden till sjöss kommande år pga. studier så var det dags att finna annan inkomstkälla. Varför då inte hjälpa till på middagar och guidade turer på Götheborg? Servitris-delen må vara ringrostig med det gåååår! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 3 okt, 2012 00:46 |
|
Borttagen
|
Jag är trött men kan inte sova finns inget bättre...
3 okt, 2012 01:30 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Idag ska jag och Almson ha Harry Potter/Hogwarts kläder på oss.
Ska ha en skjorta, byxor, slips och halsduk!
3 okt, 2012 06:28 |
|
Almson
Elev |
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Idag ska jag och Almson ha Harry Potter/Hogwarts kläder på oss. Ska ha en skjorta, byxor, slips och halsduk! Haha alla kommer att tro att vi är fett knäppa
3 okt, 2012 06:39 |
|
joel9324
Elev |
3 okt, 2012 06:54 |
|
Borttagen
|
Weey, har ganska kort skoldag idag C:
3 okt, 2012 06:57 |
|
Solkatten
Elev |
Råkade gå in på Hufflepuffs sällskapsrum men trodde att jag hade gått in på Övrigt så blev helt O.o när jag såg allt gult. Haha.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 okt, 2012 07:20 |
|
95mas
Elev |
Jag ligger här och gosar med min supermysiga hund
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
3 okt, 2012 07:22 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Almson: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Idag ska jag och Almson ha Harry Potter/Hogwarts kläder på oss. Ska ha en skjorta, byxor, slips och halsduk! Haha alla kommer att tro att vi är fett knäppa Hahah aa XD But We Are Only Harry Potter Nerds
3 okt, 2012 07:23 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Vill läsa 1D fanfics, men vilka?! Tips?! Lucky One Upp All Night Taken There ya go, det är dom jag läser! Up All Night har jag redan läst (så sjukt bra!) men ska kolla upp dem andra. Thanks! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 okt, 2012 07:24 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen