@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av Neeyum: r.i.p vilma I know. Det är synd om dig. Fast ändå är jag avundsjuk... ALLTSÅ WHAT!? NIAL... ♥ det är inte ett dugg synd om mig haha har aldrig vart lyckligare lol 2 okt, 2012 22:14 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Neeyum: r.i.p vilma I know. Det är synd om dig. Fast ändå är jag avundsjuk... ALLTSÅ WHAT!? NIAL... ♥ det är inte ett dugg synd om mig haha har aldrig vart lyckligare lol Haha, om du dör för att du är lycklig så är det synd om dig ju! Förstår det. Okej, jag skulle nog också dö då! XD
2 okt, 2012 22:16 |
|
Solkatten
Elev |
Vill läsa 1D fanfics, men vilka?! Tips?!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 okt, 2012 22:16 |
|
Borttagen
|
Hittade två HP böcker för 10 kr st igår ♥
2 okt, 2012 22:19 |
|
LolFeelings
Elev |
Jag satte mig direkt på en geting när jag tog av mig glasögonen och halva Oxelösund måste ha hört mina svordomar. Aj.
2 okt, 2012 22:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: auuch D: Jag har aldrig i mina 14.75 år blivit stucken av en getingar o_oJag satte mig direkt på en geting när jag tog av mig glasögonen och halva Oxelösund måste ha hört mina svordomar. Aj. 2 okt, 2012 22:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Ajjj!Jag satte mig direkt på en geting när jag tog av mig glasögonen och halva Oxelösund måste ha hört mina svordomar. Aj. Jag har aldrig blivit,stucken av en geting. Men dock är jag känslig mot mygg, och de kan inte låta mig vara -.-* 2 okt, 2012 22:32 |
|
Solkatten
Elev |
Lol! Hufflepuff har vunnit elevhemstävlingen fyra gånger i rad nu!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 okt, 2012 22:43 |
|
Borttagen
|
Uuuugh, jag orkar knappt röra mig.
Har ont i hela kroppen Mestadels för att vi spelade King på rasten, och vissa fann det tydligen roligt att skjuta basketbollen på mig... Har också ont i nacken 2 okt, 2012 22:48 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Vill läsa 1D fanfics, men vilka?! Tips?! Lucky One Upp All Night Taken There ya go, det är dom jag läser!
2 okt, 2012 23:13 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen