@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Lol, Hermione! X'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 okt, 2012 21:43 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: Hoppas det! LauraTree: Ja jag får hoppas att jag kan komma på någon träff i Stockholm någon gång!! :] Vi brukar ändå åka dit minst en gång per år för har släkt där och så, så någon gång kanske jag kommer! 2 okt, 2012 21:44 |
|
Luna Chang
Elev |
Åh!!♥ SM tröjorna kom idag!!♥
Hej 2 okt, 2012 21:50 |
|
Borttagen
|
Jag har skapat en tråd
2 okt, 2012 21:58 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har skapat en tråd Åh, vad heter den? Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 2 okt, 2012 22:00 |
|
Borttagen
|
NÄR SKA DU GÅ OCH LÄGGA DIG är namnet
2 okt, 2012 22:01 |
|
M4L13
Elev |
jag hatar när folk är asdryga, t.ex när man tycker att något är askul, sen så berättar man det för den personen, och den bah "Jaha '-' "
det är det fucking elakaste jag vet. ... ok ne det är det inte men ändå det är så elakt och drygt och ååååååååååh stop it ._.
2 okt, 2012 22:02 |
|
LolFeelings
Elev |
SKRIVER MEDDELANDE PÅ ANSLAGSTAVLAN
alla kommer och skriver på samma ställe och täcker min lapp fastän det finns utrymme på andra ställen
2 okt, 2012 22:06 |
|
Neeyum
Elev |
r.i.p vilma
2 okt, 2012 22:11 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Neeyum: r.i.p vilma I know. Det är synd om dig. Fast ändå är jag avundsjuk... ALLTSÅ WHAT!? NIAL... ♥
2 okt, 2012 22:12 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen