@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
Kedjebrev: Bor du i Stockholm
2 okt, 2012 21:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kedjebrev: kom.till.luleå.på.höstlovet.då.jag.vill.gå.på.mugglisträff. 2 okt, 2012 21:35 |
|
Kedjebrev
Elev |
Nä i Umeå DD: sanna1324567: Skulle lätt gjort det om jag inte var i Turkiet då :'(
http://Kaosregn.blogg.se
2 okt, 2012 21:36
Detta inlägg ändrades senast 2012-10- 2 kl. 21:38
|
|
LauraTree
Elev |
2 okt, 2012 21:38 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av LauraTree: Ah, synd xD Jaa <//3 bor alltid för långt borta för allt typ ;__; (förutom William Spetz men han har jag ändå aldrig stött på så)
http://Kaosregn.blogg.se
2 okt, 2012 21:38 |
|
Tvilling
Elev |
Natti natti! ;3
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 2 okt, 2012 21:39 |
|
Borttagen
|
Take me town th the paradise city where the grass is green and the girls are pretty!!! love that song.
2 okt, 2012 21:39 |
|
LauraTree
Elev |
Haha, nån gång gör du det säkert xD Och nästa gång du kommer till Stockholm får du gå på nån av våra träffar!! :d
2 okt, 2012 21:40 |
|
Borttagen
|
2 okt, 2012 21:40 |
|
Kedjebrev
Elev |
LauraTree: Ja jag får hoppas att jag kan komma på någon träff i Stockholm någon gång!! :] Vi brukar ändå åka dit minst en gång per år för har släkt där och så, så någon gång kanske jag kommer!
http://Kaosregn.blogg.se
2 okt, 2012 21:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen