@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
2 okt, 2012 20:14 |
|
Borttagen
|
Mitt ansikte känns väldigt varmt, men när jag satte händerna mot kinderna visade det sig att det är väldigt kallt... :o
2 okt, 2012 20:18 |
|
Pixie
Elev |
kom upp på facebook om xfactor...
X Factor Sverige Vem går vidare? Simon, Oskar eller Lucas? nah inte visste jag att de kunde sjunga haha Knizzlare M4L13
2 okt, 2012 20:25 |
|
Borttagen
|
Hehe, när jag sprang sprang jag typ jättelita och gick jättemycetk
2 okt, 2012 20:25 |
|
Pixie
Elev |
2 okt, 2012 20:26 |
|
LunaLovegood1
Elev |
I#taggarrandompeopleförattjaginteharnågotlivelivellerorkarskickameddelandentillallafrånbörjanheh Neeyumscarhead
AlexZzLoonyMe BombardaaviforsReguluslinnvendela vill någon uggla? :3 ♥
2 okt, 2012 20:27 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Pixie: kom upp på facebook om xfactor... X Factor Sverige Vem går vidare? Simon, Oskar eller Lucas? nah inte visste jag att de kunde sjunga haha Knizzlare M4L13 HAHAHAHAHHAHAH mygod ![]()
2 okt, 2012 20:27 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: kom upp på facebook om xfactor... X Factor Sverige Vem går vidare? Simon, Oskar eller Lucas? nah inte visste jag att de kunde sjunga haha Knizzlare M4L13 HAHAHAHAHHAHAH mygod kanske därför lucas sjunger hela tiden haha got the answer
2 okt, 2012 20:28 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: kom upp på facebook om xfactor... X Factor Sverige Vem går vidare? Simon, Oskar eller Lucas? nah inte visste jag att de kunde sjunga haha Knizzlare M4L13 HAHAHAHAHHAHAH mygod AHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA LOL oskar ofc. 8'D
2 okt, 2012 20:29 |
|
Borttagen
|
jag blev så tröstig så jag fyllde en stor vattenflaska som jag sitter och dricker nu.
2 okt, 2012 20:30 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen