@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLove<3
Elev |
2 okt, 2012 19:24 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av DrakeTru: Skrivet av Ginnyy: Jag behöver plugga men jag är så kär och så lycklig att jag verkligen inte kan koncentrera mig! gud vad kul att du är kär och lycklig! ♥ det är inte helt fel alltså!
2 okt, 2012 19:26 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av DarkBells: Jag älskar dig... Ja, jag pratar om dig min fina vackra söta och underbara Ruben... ♥ Jag älskar dig bara så om du ser detta (fast du kommer nog inte göra det, eftersom du inte är medlem) så ska du veta att jag älskar just DIG! ♥ Nu fick alla veta det i alla fall och du Ruben...; I am so in love with you even though you do not know it. You are the finest and nicest guy in the whole school! ♥ Hugs to you my sweetie! Åh herregud! Kom precis på att typ fem stycken från min klass kanske ser detta och kommer skvallra för honom... Okej, helt fint för mig egentligen! Men då måste jag berätta det själv! Ooppss... O.O
2 okt, 2012 19:26 |
|
Borttagen
|
2 okt, 2012 19:28 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Jag hittade precis på en karaktär till min ff som jag gillar mer och mer men måste döda om bara ett litet tag... Visst är jag smart? x)
~MY TUMBLR~ 2 okt, 2012 19:30 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Borttagen: COOOOOOLT,jag blev i slytherin på min andra användare på PM jag trodde jag var Ravenpuff men jag är Slytherclaw asså,liksom jag,slytherin,jag tror att jag äger SÅKLART DU ÄGER OM DU HAMNADE I SLYTHERIN JU! Världens bästa elevhem enligt... Alla? Fattar inte varför mina kompisar typ hatar dem... Liksom vem kan inte gilla PansyParkinson♥?
2 okt, 2012 19:32 |
|
Pixie
Elev |
2 okt, 2012 19:34 |
|
LittleButterfly
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Jag hittade precis på en karaktär till min ff som jag gillar mer och mer men måste döda om bara ett litet tag... Visst är jag smart? x) Men om läsaren också gillar karaktären ger det större emotionell tyngd åt hans/hennes död.
2 okt, 2012 19:36 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av LittleButterfly: Skrivet av Victoire Weasly: Jag hittade precis på en karaktär till min ff som jag gillar mer och mer men måste döda om bara ett litet tag... Visst är jag smart? x) Men om läsaren också gillar karaktären ger det större emotionell tyngd åt hans/hennes död. Jag hoppas på det x) Vore fånigt att bara göra mig själv ledsen, det måste ju påverka dem också ~MY TUMBLR~ 2 okt, 2012 19:44 |
|
dobby10
Elev |
ja
Söker kort 2 okt, 2012 19:45 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen