@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Yennie
Elev |
Skrivet av kakan42: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av kakan42: Glöm inte att rubikskuber är onödiga gudar och att Sandra är drottning. Skrivet av Yennie: Skrivet av kakan42: Ett litet roligt samtal mellan mig och Yennie Det kanske kan vara bra att veta att i vår klass är gula bussar och får heliga!!!!!!!! Jag-När jag blir stor ska jag bo i en gul buss och ha massor med får i som man kan peta på hela dan! Hon- ÅÅ, vilken ljus framtid det låter som du har... Ja, väldigt ljus... AA, självklart!! Men nu måste du erkänna att du oxå vill bo i en gul buss med får! That's our klass! xD Rubiks kuber inte onödiga!!! De är mitt liv!!!! Kuberna är typ 35% av mitt liv!!! (alltså inte onödiga!) Skolan 30% o kompisara+familjen 35%!!! Och 10% e till mugglis! Men att sandra var drottning visste inte jag heller! FAIL! 2 okt, 2012 18:47 |
|
Borttagen
|
Varför kan jag inte lyssna på rockklasiker?
2 okt, 2012 18:47 |
|
Borttagen
|
Voldemort gave me a gun. "No! Please!" I begged.
"Thou must!" he yelled. "If thou does not, then I shall kill thy beloved Draco!" "How did you know?" I asked in a surprised way. Voldemort got a dude-ur-so-retarded look on his face. "I hath telekinesis." he answered cruelly. "And if you doth not kill Vampire, then thou know what will happen to Draco!" he shouted. Then he flew away angrily on his broomstick. Jag dog här borta. Igen. Varför plågar jag mig igenom detta? xD 2 okt, 2012 18:51 |
|
Borttagen
|
*jublar över mig själv för att gjort mattenläxan på skolan*
2 okt, 2012 18:56
Detta inlägg ändrades senast 2012-10- 2 kl. 18:56
|
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
2 okt, 2012 18:56 |
|
Solkatten
Elev |
Om det inte går bra på NO provet imorgon så skyll på Mugglis!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 okt, 2012 19:02 |
|
DrakeTru
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Jag behöver plugga men jag är så kär och så lycklig att jag verkligen inte kan koncentrera mig! gud vad kul att du är kär och lycklig! ♥ 2 okt, 2012 19:04 |
|
M4L13
Elev |
på kemin så blev det 6 grupper
i alla grupper vart det 3 personer utom i min vi är 2 jag och en läskig sak. och vi är grupp 6 grupp 6. gruppsex. fatta hur mobbad jag blev. Örjan, why do you hate me? Q_Q
2 okt, 2012 19:11
Detta inlägg ändrades senast 2012-10- 2 kl. 19:11
|
|
Pixie
Elev |
2 okt, 2012 19:11 |
|
DarkBells
Elev |
Jag älskar dig... Ja, jag pratar om dig min fina vackra söta och underbara Ruben... ♥
Jag älskar dig bara så om du ser detta (fast du kommer nog inte göra det, eftersom du inte är medlem) så ska du veta att jag älskar just DIG! ♥ Nu fick alla veta det i alla fall och du Ruben...; I am so in love with you even though you do not know it. You are the finest and nicest guy in the whole school! ♥ Hugs to you my sweetie!
2 okt, 2012 19:18 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen