Du märker att du är HP-skadad när...
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: När någon frågar: -Vem hejar du på? Man ignorerar personen, men i tanken tänker man Gryffindors Quidditchlag, vad annars? Man ska ju heja på Puddlemere United!! Är inte så jättebra på Quidditchlag och jag har en gryffindorhalsduk, så det var det första jag kom att tänka på. Men du måste heja på PU!! Bara för att Oliver är reserv (fast nu är han säkert mer än det) där eller? Holyhead Harpies och... Nått mer som jag inte kommer på nu xD är bäst! Men HH är BÄST jueee! HH är bäst, ingen protest!! Nej, jag gillar laget ändå! Det är super!! Harpies? Aldrig, Puddlemere United är mycket bättre, har du sett deras matcher den här säsongen? Dom sspelar UNDERBART!! Fast det skadar ju inte att den bästa lagkaptenen ever (Harry är INTE ALLS lika grym som O) är med? Man hejar inte på de som spelar bäst denna säsongen! Hejar man på ett lag, ändrar man ju sig inte särskilt ofta! Men PE är bra! Jag säger inte emot dig! Jag tycker bara Harpies är bäst Vilka är deras lagkapten? För PU's leder laget mycket bättre! Nej, jag lade bara till det som ett extra argument! Fast Puddlemere United är mycket proffsigare! Okej, vi säger så här: Du tycker Puddlemere United är bäst! Jag tycker Holyhead Harpies är bäst! För quidditch är kul! Och så lever alla lyckliga i Narnia i en evinnerlig tid! Och spelar quidditch från morgon till kväll! Smart va? "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 15 apr, 2015 21:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: När någon frågar: -Vem hejar du på? Man ignorerar personen, men i tanken tänker man Gryffindors Quidditchlag, vad annars? Man ska ju heja på Puddlemere United!! Är inte så jättebra på Quidditchlag och jag har en gryffindorhalsduk, så det var det första jag kom att tänka på. Men du måste heja på PU!! Bara för att Oliver är reserv (fast nu är han säkert mer än det) där eller? Holyhead Harpies och... Nått mer som jag inte kommer på nu xD är bäst! Men HH är BÄST jueee! HH är bäst, ingen protest!! Nej, jag gillar laget ändå! Det är super!! Harpies? Aldrig, Puddlemere United är mycket bättre, har du sett deras matcher den här säsongen? Dom sspelar UNDERBART!! Fast det skadar ju inte att den bästa lagkaptenen ever (Harry är INTE ALLS lika grym som O) är med? Man hejar inte på de som spelar bäst denna säsongen! Hejar man på ett lag, ändrar man ju sig inte särskilt ofta! Men PE är bra! Jag säger inte emot dig! Jag tycker bara Harpies är bäst Vilka är deras lagkapten? För PU's leder laget mycket bättre! Nej, jag lade bara till det som ett extra argument! Fast Puddlemere United är mycket proffsigare! Okej, vi säger så här: Du tycker Puddlemere United är bäst! Jag tycker Holyhead Harpies är bäst! För quidditch är kul! Och så lever alla lyckliga i Narnia i en evinnerlig tid! Och spelar quidditch från morgon till kväll! Smart va? Ja! (Fast PU ÄR bättre 16 apr, 2015 07:05 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: När någon frågar: -Vem hejar du på? Man ignorerar personen, men i tanken tänker man Gryffindors Quidditchlag, vad annars? Man ska ju heja på Puddlemere United!! Är inte så jättebra på Quidditchlag och jag har en gryffindorhalsduk, så det var det första jag kom att tänka på. Men du måste heja på PU!! Bara för att Oliver är reserv (fast nu är han säkert mer än det) där eller? Holyhead Harpies och... Nått mer som jag inte kommer på nu xD är bäst! Men HH är BÄST jueee! HH är bäst, ingen protest!! Nej, jag gillar laget ändå! Det är super!! Harpies? Aldrig, Puddlemere United är mycket bättre, har du sett deras matcher den här säsongen? Dom sspelar UNDERBART!! Fast det skadar ju inte att den bästa lagkaptenen ever (Harry är INTE ALLS lika grym som O) är med? Man hejar inte på de som spelar bäst denna säsongen! Hejar man på ett lag, ändrar man ju sig inte särskilt ofta! Men PE är bra! Jag säger inte emot dig! Jag tycker bara Harpies är bäst Vilka är deras lagkapten? För PU's leder laget mycket bättre! Nej, jag lade bara till det som ett extra argument! Fast Puddlemere United är mycket proffsigare! Okej, vi säger så här: Du tycker Puddlemere United är bäst! Jag tycker Holyhead Harpies är bäst! För quidditch är kul! Och så lever alla lyckliga i Narnia i en evinnerlig tid! Och spelar quidditch från morgon till kväll! Smart va? Ja! (Fast PU ÄR bättre *ingen kommentar* Fast HH ÄR ännu bättre! "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 16 apr, 2015 07:52 |
|
Borttagen
|
när klassen ska träffa Tomas Halling och han ska ta upp ett bok exempel och han väljer HP! Och han frågar vem som har skrivit dem och man svarar på det och sen säger man vem som har översatt den till svenska och man svarar rätt på det. Men sen blir han småsur när man fangirlar!
16 apr, 2015 16:00 |
|
True Potterhead
Elev |
När ens storebror har fått en inbjudan till bowling och man typ tror att det står "Rowling", och blir asglad xD
17 apr, 2015 19:57 |
|
JossiMarauder
Elev |
När man börjar tro på Fenixar och Enhörningar, det gör jaaag XD ♥
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 17 apr, 2015 20:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JossiMarauder: När man börjar tro på Fenixar och Enhörningar, det gör jaaag XD ♥ Vem gör inte det?-_- x) 17 apr, 2015 20:50 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JossiMarauder: När man börjar tro på Fenixar och Enhörningar, det gör jaaag XD ♥ Vem gör inte det?-_- x) I knoww, Drakar finns också! ._______. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 17 apr, 2015 20:51 |
|
Evreka
Elev |
När du ser Chaemys avatar (en räv) och tänker på den stackars oskyldiga räven som Bellatrix dödade i början av sjätte boken!
Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 17 apr, 2015 21:36 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Evreka: När du ser Chaemys avatar (en räv) och tänker på den stackars oskyldiga räven som Bellatrix dödade i början av sjätte boken! Jaså? Jag har glömt det! I vilket sammanhang gjorde hon det?
17 apr, 2015 21:40 |
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen