Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anna-chan
Elev |
13 maj, 2014 17:41 |
|
Borttagen
|
eh det är väl samma sak?
men jag kallar dem kokosbollar iaf. 13 maj, 2014 18:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: eh det är väl samma sak? men jag kallar dem kokosbollar iaf. Samma här. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 maj, 2014 18:49 |
|
LittleButterfly
Elev |
13 maj, 2014 20:49 |
|
Zendaya
Elev |
Tycker att chokladbollar är godare för jag gillar inte kokos.
13 maj, 2014 20:55 |
|
Katla
Elev |
chokladboll! utan något på.
♏︎ 13 maj, 2014 21:03 |
|
MissFniss
Elev |
13 maj, 2014 23:44 |
|
Ladusvalan
Elev |
Obs! Med kokosboll menas de som är fyllda med "skum" (dvs. skumraketer fast runda - kanske hade varit enklare om jag skrivit skumraket från början). ;-) Chokladbollar är vanliga chokladbollar, med havregryn och kakao och en massa annat. Med eller utan kokos/pärlsocker på.
Själv har jag jättesvårt att välja i denna fråga, eftersom jag är oerhört svag för båda. Egentligen säger min magkänsla att jag gillar vanliga chokladbollar lite mer (det är ju mer choklad i!) men jag tänker faktiskt ändå rösta på kokosboll, eftersom jag äter det mer sällan och känner mig som ett litet barn igen när jag väl får en sådan i mina händer. ;-) Resultat i frågan "chokladboll eller kokosboll?": 16-6 till chokladboll! (Tror jag ...) Obs! Ny fråga i första inlägget! 14 maj, 2014 10:40 |
|
baramin
Elev |
Fiiiinland
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 14 maj, 2014 11:28 |
|
Borttagen
|
Finland lätt
14 maj, 2014 13:24 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen