One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Okej, vilka här ska försöka få biljetter till konserten i Köpenhamn?! :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 okt, 2012 22:24 |
|
Borttagen
|
Jag minns hur vi lyssnade på "Beautiful" på en idrottslektion. Det kändes verkligen som om man fick kraft från ingenstans.
31 okt, 2012 22:38 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Solkatten: Okej, vilka här ska försöka få biljetter till konserten i Köpenhamn?! :3 Ska först försöka i Sverige men om jag inte får här försöker jag i Köpenhamn. ![]()
31 okt, 2012 22:40 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Quidditch: Skrivet av Solkatten: Okej, vilka här ska försöka få biljetter till konserten i Köpenhamn?! :3 Ska först försöka i Sverige men om jag inte får här försöker jag i Köpenhamn. Vet du vart man kan få tag i biljetterna? Såg först på Ticnet men nu kan man det typ inte. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 okt, 2012 22:42 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Quidditch: Skrivet av Solkatten: Okej, vilka här ska försöka få biljetter till konserten i Köpenhamn?! :3 Ska först försöka i Sverige men om jag inte får här försöker jag i Köpenhamn. Vet du vart man kan få tag i biljetterna? Såg först på Ticnet men nu kan man det typ inte. Vilka biljetter menar du, dom danska eller svenska? ![]()
31 okt, 2012 22:43 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Quidditch: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Quidditch: Skrivet av Solkatten: Okej, vilka här ska försöka få biljetter till konserten i Köpenhamn?! :3 Ska först försöka i Sverige men om jag inte får här försöker jag i Köpenhamn. Vet du vart man kan få tag i biljetterna? Såg först på Ticnet men nu kan man det typ inte. Vilka biljetter menar du, dom danska eller svenska? Dem danska. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 okt, 2012 22:43 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Quidditch: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Quidditch: Skrivet av Solkatten: Okej, vilka här ska försöka få biljetter till konserten i Köpenhamn?! :3 Ska först försöka i Sverige men om jag inte får här försöker jag i Köpenhamn. Vet du vart man kan få tag i biljetterna? Såg först på Ticnet men nu kan man det typ inte. Vilka biljetter menar du, dom danska eller svenska? Dem danska. Tror dom danska kommer säljas på billetlugen.dk Men är dock inte helt säker. ![]()
31 okt, 2012 22:49 |
|
Solkatten
Elev |
^ Ok, tack.
Någon som vill länka sidan där det står om Europa turnén med alla datum och det? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 okt, 2012 22:53 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Solkatten: ^ Ok, tack. Någon som vill länka sidan där det står om Europa turnén med alla datum och det? På Måndag klockan 10.00 släpps biljetterna i danmark. (Tour Dates ![]()
31 okt, 2012 22:54
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-31 kl. 22:56
|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Quidditch: Skrivet av Solkatten: ^ Ok, tack. Någon som vill länka sidan där det står om Europa turnén med alla datum och det? På Måndag klockan 10.00 släpps biljetterna i danmark. Just det. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 okt, 2012 22:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen