@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
2 okt, 2012 18:19 |
|
Ginnyy
Elev |
2 okt, 2012 18:20 |
|
joel9324
Elev |
lyssnar på julmusik och tumblrar och drömmer mig bort och har gjort engelskaläxan och skriver och för mycket och gillar ordet och och vill ha snö.
2 okt, 2012 18:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Savi: Exat!Jag tycker Hufflepuff ska ta och sluta vara så awesome så vi andra har chans att vinna elevhemstävlingen också^^ De är för awesome 2 okt, 2012 18:21 |
|
Pixie
Elev |
2 okt, 2012 18:22 |
|
Borttagen
|
Har inte,gjort läxan.
Prov på dem på totsdag... Ehehehe... 2 okt, 2012 18:24 |
|
LoonyMe
Elev |
2 okt, 2012 18:25 |
|
Fenrir
Elev |
jag fattar inte
kan inte rita med min ritplatta (nåt konstigt med pennan). vet inte om jag behöver byta stift heller, har aldrig gjort det förr och vet inte hur man ser om man behöver. vet inte hur man gör heller. nån som typ kan hjälpa mig? </3
2 okt, 2012 18:33 |
|
95mas
Elev |
Skrivet av Borttagen: Att vara awesome är något man föds med, vissa har det och andra inte Skrivet av Savi: Exat!Jag tycker Hufflepuff ska ta och sluta vara så awesome så vi andra har chans att vinna elevhemstävlingen också^^ De är för awesome
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
2 okt, 2012 18:43 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av LoonyMe: Lizzie Lovegood I COULDN'T AGREE MORE Joel, riddikulus är väl i uppsala? Ska vi dit? lol @Regulus OM NI SKA TILL RIDDIKULUS FÅR NI TRÄFFA MIG 2 okt, 2012 18:45 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen