@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
2 okt, 2012 17:45 |
|
Solkatten
Elev |
Själv har jag typ ett halvår kvar till min födelsedag.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 okt, 2012 17:46 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av kakan42: Skrivet av Nymfadora Tonks: Någon som vill uggla? Psst! Min uggla kan bitas ,___, (O.o) /)__) --'--'-->> JAAAG vill!!!!!!!! Det gör inget att den kan bitas, jag lovar att jag är försiktig! 2 okt, 2012 17:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kakan42:
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Hehe, tack c: Det enda dåliga med den dagen är att jag måste gå till kyrkan... ._. -_- Det är väll inte så farligt? ..jag är ateist, så... I do not like it. Måste dit på kvällen på "ung gudstjänst" för att få ett intyg för en hjälpledarkurs (jag får en kurs i gymnasiet för det), jag var ledare på tre konfirmationsläger så antagligen är det därför det är i kyrkan... Och så är det årets konfirmander som är där också 2 okt, 2012 17:48 |
|
DrakeTru
Elev |
2 okt, 2012 17:52 |
|
Borttagen
|
2 okt, 2012 17:59 |
|
Borttagen
|
Alla som tycker att denna:
borde ersätta denna: Fixad med genomskinlig bakgrund ![]() Nya bildkoden, glöm inte att trycka på bildknappen först : http://i48.tinypic.com/n3ufdl.gif 2 okt, 2012 18:05 |
|
Kedjebrev
Elev |
Igår fyllde jag år och jag fick världsfina vita docs och jag är så lycklig lalalala ♥
http://Kaosregn.blogg.se
2 okt, 2012 18:06 |
|
Solkatten
Elev |
Skriver på min fanfic och lyssnar på musik. :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 okt, 2012 18:18 |
|
Ella/Ron
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: Igår fyllde jag år och jag fick världsfina vita docs och jag är så lycklig lalalala ♥ Grattis♥ qqqaqqNah 2 okt, 2012 18:18 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen