Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7805 7806 7807 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Dumma nagelack,när jag skulle känna om min gula nagel var klar så råkade jag peta bort lite,dum dumma

2 okt, 2012 17:24

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Savi:
Jag tycker Hufflepuff ska ta och sluta vara så awesome så vi andra har chans att vinna elevhemstävlingen också^^

Not in my opinion. Ni får väl kämpa lite.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 okt, 2012 17:26

kakan42
Elev

Avatar

+1


HAha!! Yennie aa det låter underbart!!

2 okt, 2012 17:26

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Någon som vill uggla?

Psst! Min uggla kan bitas
,___,
(O.o)
/)__)

--'--'-->>

2 okt, 2012 17:28

Kedjebrev
Elev

Avatar


Jag har tårta i kylskåpet. CHOKLADTÅRTA KÄNN HUR MUNNEN BÖRJAR VATTNAS AVUNDSJUKA, VAVAVA??!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m1awieRjXG1rs55b4o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m9uoqpJ1291rfd9neo1_250.gif http://Kaosregn.blogg.se

2 okt, 2012 17:29

Yennie
Elev

Avatar


Skrivet av kakan42:
HAha!! Yennie aa det låter underbart!!

Vet! Du i en gul buss med massa får o jag i en röd dubbeldäckare med en massa sengångare!
Skit bra asså!

2 okt, 2012 17:29

kakan42
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Någon som vill uggla?

Psst! Min uggla kan bitas
,___,
(O.o)
/)__)

--'--'-->>



JAAAG vill!!!!!!!! Det gör inget att den kan bitas, jag lovar att jag är försiktig!

Skrivet av Yennie:
Skrivet av kakan42:
HAha!! Yennie aa det låter underbart!!

Vet! Du i en gul buss med massa får o jag i en röd dubbeldäckare med en massa sengångare!
Skit bra asså!



Japp!! Värsta coolingarna ass!!

2 okt, 2012 17:31

Solkatten
Elev

Avatar


Första bokstaven på de engelska månaderna skriver man ju med en stor bokstav men hur är det på veckodagar? :>

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 okt, 2012 17:31

kakan42
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Första bokstaven på de engelska månaderna skriver man ju med en stor bokstav men hur är det på veckodagar? :>


Stor, är ganska säker på det. Eller helt säkler!

2 okt, 2012 17:32

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av kakan42:
Skrivet av Solkatten:
Första bokstaven på de engelska månaderna skriver man ju med en stor bokstav men hur är det på veckodagar? :>


Stor, är ganska säker på det. Eller helt säkler!

Okej!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 okt, 2012 17:33

1 2 3 ... 7805 7806 7807 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.