@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Dumma nagelack,när jag skulle känna om min gula nagel var klar så råkade jag peta bort lite,dum dumma
2 okt, 2012 17:24 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Savi: Jag tycker Hufflepuff ska ta och sluta vara så awesome så vi andra har chans att vinna elevhemstävlingen också^^ Not in my opinion. Ni får väl kämpa lite. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 okt, 2012 17:26 |
|
kakan42
Elev |
HAha!! Yennie aa det låter underbart!!
2 okt, 2012 17:26 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Någon som vill uggla?
Psst! Min uggla kan bitas ,___, (O.o) /)__) --'--'-->> 2 okt, 2012 17:28 |
|
Kedjebrev
Elev |
Jag har tårta i kylskåpet. CHOKLADTÅRTA KÄNN HUR MUNNEN BÖRJAR VATTNAS AVUNDSJUKA, VAVAVA??!
http://Kaosregn.blogg.se
2 okt, 2012 17:29 |
|
Yennie
Elev |
Vet! Du i en gul buss med massa får o jag i en röd dubbeldäckare med en massa sengångare! Skit bra asså! 2 okt, 2012 17:29 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Någon som vill uggla? Psst! Min uggla kan bitas ,___, (O.o) /)__) --'--'-->> JAAAG vill!!!!!!!! Det gör inget att den kan bitas, jag lovar att jag är försiktig! Skrivet av Yennie: Vet! Du i en gul buss med massa får o jag i en röd dubbeldäckare med en massa sengångare! Skit bra asså! Japp!! Värsta coolingarna ass!! 2 okt, 2012 17:31 |
|
Solkatten
Elev |
Första bokstaven på de engelska månaderna skriver man ju med en stor bokstav men hur är det på veckodagar? :>
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 okt, 2012 17:31 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av Solkatten: Första bokstaven på de engelska månaderna skriver man ju med en stor bokstav men hur är det på veckodagar? :> Stor, är ganska säker på det. Eller helt säkler! 2 okt, 2012 17:32 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av kakan42: Skrivet av Solkatten: Första bokstaven på de engelska månaderna skriver man ju med en stor bokstav men hur är det på veckodagar? :> Stor, är ganska säker på det. Eller helt säkler! Okej! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 okt, 2012 17:33 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen