@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av kakan42: Glöm inte att rubikskuber är onödiga gudar och att Sandra är drottning. Skrivet av Yennie: Skrivet av kakan42: Ett litet roligt samtal mellan mig och Yennie Det kanske kan vara bra att veta att i vår klass är gula bussar och får heliga!!!!!!!! Jag-När jag blir stor ska jag bo i en gul buss och ha massor med får i som man kan peta på hela dan! Hon- ÅÅ, vilken ljus framtid det låter som du har... Ja, väldigt ljus... AA, självklart!! Men nu måste du erkänna att du oxå vill bo i en gul buss med får! That's our klass! xD MUMS! 2 okt, 2012 16:58 |
|
Borttagen
|
ska på teater ikväll Oh YEAH
2 okt, 2012 17:06 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av kakan42: Glöm inte att rubikskuber är onödiga gudar och att Sandra är drottning. Skrivet av Yennie: Skrivet av kakan42: Ett litet roligt samtal mellan mig och Yennie Det kanske kan vara bra att veta att i vår klass är gula bussar och får heliga!!!!!!!! Jag-När jag blir stor ska jag bo i en gul buss och ha massor med får i som man kan peta på hela dan! Hon- ÅÅ, vilken ljus framtid det låter som du har... Ja, väldigt ljus... AA, självklart!! Men nu måste du erkänna att du oxå vill bo i en gul buss med får! That's our klass! xD Rubiks kuber inte onödiga!!! De är mitt liv!!!! 2 okt, 2012 17:07 |
|
Borttagen
|
Darren Crisssssssss ♥
2 okt, 2012 17:08 |
|
Solkatten
Elev |
Låten 'Hey There Delilah' med The Baseballs is funny. x'
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 okt, 2012 17:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av M4L13: Knizzlare ville inte va social längre :C hon gick upp och la sig i sin coola säng uppe i himlen. that damn telephone... hihiihih Det lär precis som om M4L13 menade att Deanise var död, haha. Inget att skratta åt, men att jag missförstod det så mycket är ju... hemskt. typ. xD Ahahaha asså shiit xd nejmen så är det inte, men jag har en loftsäng :3 Haha, jag gissade det X) 2 okt, 2012 17:16 |
|
Borttagen
|
Jag har ätit många bullar idaaaaaag
2 okt, 2012 17:17 |
|
Borttagen
|
Ska jag kanske gå ut och springa. Ja för fan, nu går jag!
2 okt, 2012 17:22 |
|
Savi
Elev |
Jag tycker Hufflepuff ska ta och sluta vara så awesome så vi andra har chans att vinna elevhemstävlingen också^^
2 okt, 2012 17:23 |
|
Yennie
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av kakan42: Glöm inte att rubikskuber är onödiga gudar och att Sandra är drottning. Skrivet av Yennie: Skrivet av kakan42: Ett litet roligt samtal mellan mig och Yennie Det kanske kan vara bra att veta att i vår klass är gula bussar och får heliga!!!!!!!! Jag-När jag blir stor ska jag bo i en gul buss och ha massor med får i som man kan peta på hela dan! Hon- ÅÅ, vilken ljus framtid det låter som du har... Ja, väldigt ljus... AA, självklart!! Men nu måste du erkänna att du oxå vill bo i en gul buss med får! That's our klass! xD kakan42: Tja, jag skulle hellre vilja bo i en röd dubbeldäckare med sengångare! Skrivet av Tuggrus: Skrivet av kakan42: Glöm inte att rubikskuber är onödiga gudar och att Sandra är drottning. Skrivet av Yennie: Skrivet av kakan42: Ett litet roligt samtal mellan mig och Yennie Det kanske kan vara bra att veta att i vår klass är gula bussar och får heliga!!!!!!!! Jag-När jag blir stor ska jag bo i en gul buss och ha massor med får i som man kan peta på hela dan! Hon- ÅÅ, vilken ljus framtid det låter som du har... Ja, väldigt ljus... AA, självklart!! Men nu måste du erkänna att du oxå vill bo i en gul buss med får! That's our klass! xD Självklart att jag inte glömmer det! PS: Kubar e inte onödiga!!! 2 okt, 2012 17:23 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen