Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7804 7805 7806 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Tuggrus
Elev

Avatar


Skrivet av kakan42:
Skrivet av Yennie:
Skrivet av kakan42:
Ett litet roligt samtal mellan mig och Yennie
Det kanske kan vara bra att veta att i vår klass är gula bussar och får heliga!!!!!!!!

Jag-När jag blir stor ska jag bo i en gul buss och ha massor med får i som man kan peta på hela dan!
Hon- ÅÅ, vilken ljus framtid det låter som du har...

FAIL!!


Ja, väldigt ljus... Närå de blir säkert bra! Bara jag får komma o hälsa på ibland!!!



AA, självklart!! Men nu måste du erkänna att du oxå vill bo i en gul buss med får!
Glöm inte att rubikskuber är onödiga gudar och att Sandra är drottning.

That's our klass! xD

MUMS!

2 okt, 2012 16:58

Borttagen

Avatar


ska på teater ikväll Oh YEAH

2 okt, 2012 17:06

kakan42
Elev

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av kakan42:
Skrivet av Yennie:
Skrivet av kakan42:
Ett litet roligt samtal mellan mig och Yennie
Det kanske kan vara bra att veta att i vår klass är gula bussar och får heliga!!!!!!!!

Jag-När jag blir stor ska jag bo i en gul buss och ha massor med får i som man kan peta på hela dan!
Hon- ÅÅ, vilken ljus framtid det låter som du har...

FAIL!!


Ja, väldigt ljus... Närå de blir säkert bra! Bara jag får komma o hälsa på ibland!!!



AA, självklart!! Men nu måste du erkänna att du oxå vill bo i en gul buss med får!
Glöm inte att rubikskuber är onödiga gudar och att Sandra är drottning.

That's our klass! xD



Rubiks kuber inte onödiga!!! De är mitt liv!!!! Sandra=drottning?

2 okt, 2012 17:07

Borttagen

Avatar

+1


Darren Crisssssssss ♥

2 okt, 2012 17:08

Solkatten
Elev

Avatar


Låten 'Hey There Delilah' med The Baseballs is funny. x'

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 okt, 2012 17:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Knizzlare:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Knizzlare:
Skrivet av M4L13:
Knizzlare ville inte va social längre :C hon gick upp och la sig i sin coola säng uppe i himlen.
that damn telephone...


hihiihih

Det lär precis som om M4L13 menade att Deanise var död, haha. Inget att skratta åt, men att jag missförstod det så mycket är ju... hemskt. typ. xD


Ahahaha asså shiit xd
nejmen så är det inte, men jag har en loftsäng :3

Haha, jag gissade det X)

2 okt, 2012 17:16

Borttagen

Avatar


Jag har ätit många bullar idaaaaaag

2 okt, 2012 17:17

Borttagen

Avatar


Ska jag kanske gå ut och springa. Ja för fan, nu går jag!

2 okt, 2012 17:22

Savi
Elev

Avatar


Jag tycker Hufflepuff ska ta och sluta vara så awesome så vi andra har chans att vinna elevhemstävlingen också^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_le9zh0sgjf1qc7ddno1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m3d74qpoI81r7ifqv.gif

2 okt, 2012 17:23

Yennie
Elev

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av kakan42:
Skrivet av Yennie:
Skrivet av kakan42:
Ett litet roligt samtal mellan mig och Yennie
Det kanske kan vara bra att veta att i vår klass är gula bussar och får heliga!!!!!!!!

Jag-När jag blir stor ska jag bo i en gul buss och ha massor med får i som man kan peta på hela dan!
Hon- ÅÅ, vilken ljus framtid det låter som du har...

FAIL!!


Ja, väldigt ljus... Närå de blir säkert bra! Bara jag får komma o hälsa på ibland!!!



AA, självklart!! Men nu måste du erkänna att du oxå vill bo i en gul buss med får!
Glöm inte att rubikskuber är onödiga gudar och att Sandra är drottning.

That's our klass! xD


kakan42: Tja, jag skulle hellre vilja bo i en röd dubbeldäckare med sengångare!

Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av kakan42:
Skrivet av Yennie:
Skrivet av kakan42:
Ett litet roligt samtal mellan mig och Yennie
Det kanske kan vara bra att veta att i vår klass är gula bussar och får heliga!!!!!!!!

Jag-När jag blir stor ska jag bo i en gul buss och ha massor med får i som man kan peta på hela dan!
Hon- ÅÅ, vilken ljus framtid det låter som du har...

FAIL!!


Ja, väldigt ljus... Närå de blir säkert bra! Bara jag får komma o hälsa på ibland!!!



AA, självklart!! Men nu måste du erkänna att du oxå vill bo i en gul buss med får!
Glöm inte att rubikskuber är onödiga gudar och att Sandra är drottning.

That's our klass! xD

Självklart att jag inte glömmer det! PS: Kubar e inte onödiga!!!

2 okt, 2012 17:23

1 2 3 ... 7804 7805 7806 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.