@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Regulus: Vi ska ju typ till Stockholm när vi ska på Quidditch och sen kanske vi ska på Riddikulus :' *haha hoppar in randomly* Vaddå för Quidditch? xDD 2 okt, 2012 15:52 |
|
Regulus
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Regulus: Vi ska ju typ till Stockholm när vi ska på Quidditch och sen kanske vi ska på Riddikulus :' *haha hoppar in randomly* Vaddå för Quidditch? xDD svenska mästerskapen
2 okt, 2012 15:52 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Regulus: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Regulus: Vi ska ju typ till Stockholm när vi ska på Quidditch och sen kanske vi ska på Riddikulus :' *haha hoppar in randomly* Vaddå för Quidditch? xDD svenska mästerskapen När då? =) 2 okt, 2012 15:57 |
|
LolFeelings
Elev |
2 okt, 2012 16:03 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av Yennie: Skrivet av kakan42: Ett litet roligt samtal mellan mig och Yennie Det kanske kan vara bra att veta att i vår klass är gula bussar och får heliga!!!!!!!! Jag-När jag blir stor ska jag bo i en gul buss och ha massor med får i som man kan peta på hela dan! Hon- ÅÅ, vilken ljus framtid det låter som du har... Ja, väldigt ljus... AA, självklart!! Men nu måste du erkänna att du oxå vill bo i en gul buss med får! 2 okt, 2012 16:08 |
|
Dramione99
Elev |
Jag är väldigt bra på att vara otrevlig emot personer jag tycker om ...... det är ingen bra egenskap.
2 okt, 2012 16:08 |
|
Solkatten
Elev |
Jag gillar låtarna i Justin Biebers nya album.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 okt, 2012 16:08 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av M4L13: Knizzlare ville inte va social längre :C hon gick upp och la sig i sin coola säng uppe i himlen. that damn telephone... hihiihih ![]()
2 okt, 2012 16:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av M4L13: Knizzlare ville inte va social längre :C hon gick upp och la sig i sin coola säng uppe i himlen. that damn telephone... hihiihih Det lär precis som om M4L13 menade att Deanise var död, haha. Inget att skratta åt, men att jag missförstod det så mycket är ju... hemskt. typ. xD 2 okt, 2012 16:55 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av M4L13: Knizzlare ville inte va social längre :C hon gick upp och la sig i sin coola säng uppe i himlen. that damn telephone... hihiihih Det lär precis som om M4L13 menade att Deanise var död, haha. Inget att skratta åt, men att jag missförstod det så mycket är ju... hemskt. typ. xD Ahahaha asså shiit xd nejmen så är det inte, men jag har en loftsäng :3 ![]()
2 okt, 2012 16:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen