@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: oh no you didn't! Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Varför bor inte jag i England? Vi flyttar dit! Edit; 15555 inlägg! Öööh yes please! Till London. ♥ Också fixar vi en träff med 1D! Vet inte om du gillar dem men... Pixie kanske också vill följa med? Förresten... Vem är killen i din signatur? OH GOD, LONDON!! ♥ NIALL ÄR MIN!! Jag är med i One Direction familjen här på mugglis Killen är George Shelley som är med i Union J i brittiska The X-Factor ♥333333333333333333333333[/qu ote] Seriöst, har Storbritannien alla söta killar or what? o.o Orättvist. xD Men eller hur, jag har också tänkt på det! Det finns typ inga snygga killar i Sverige..... Bara för att skryta lite nu så är jag världens lyckligaste tjej för att Sveriges sötaste kille precis kysste mig. Såatteh... Haha grattis då då!
2 okt, 2012 14:51 |
|
Ginny00
Elev |
Nu ska jag se på Glee. Hejdå.
2 okt, 2012 14:52 |
|
Borttagen
|
I wnat ot break free! love this låt!
2 okt, 2012 14:54 |
|
Tvilling
Elev |
Fick sluta en timme tidigare idag, wooho! Denna timme utnyttjas till att se på bleach, innan jag blir tvungen att plugga SO.
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 2 okt, 2012 14:59 |
|
Borttagen
|
Min dator måste typ laddas hela tiden
2 okt, 2012 15:01 |
|
Yennie
Elev |
Skrivet av kakan42: Ett litet roligt samtal mellan mig och Yennie Det kanske kan vara bra att veta att i vår klass är gula bussar och får heliga!!!!!!!! Jag-När jag blir stor ska jag bo i en gul buss och ha massor med får i som man kan peta på hela dan! Hon- ÅÅ, vilken ljus framtid det låter som du har... Ja, väldigt ljus... 2 okt, 2012 15:06 |
|
Borttagen
|
Ibland känns det som om farmor helt plötsligt kommer dö av att hon inte kan andas...
2 okt, 2012 15:07 |
|
LoonyMe
Elev |
2 okt, 2012 15:09 |
|
Solkatten
Elev |
Guys betyder både "killar" och "hörrni" va? xP
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 okt, 2012 15:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Guys betyder både "killar" och "hörrni" va? xP Japp xD 2 okt, 2012 15:16 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen