Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7800 7801 7802 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av The Noble Lion:
Varför bor inte jag i England?

Vi flyttar dit!

Edit; 15555 inlägg!

Öööh yes please!

Till London. ♥ Också fixar vi en träff med 1D! Vet inte om du gillar dem men... Pixie kanske också vill följa med? Eller vänta... det får hon inte! c:<

Förresten... Vem är killen i din signatur?

OH GOD, LONDON!! ♥
NIALL ÄR MIN!! Jag är med i One Direction familjen här på mugglis Fast det var länge sedan jag skrev någonting i tråden..
Killen är George Shelley som är med i Union J i brittiska The X-Factor ♥333333333333333333333333[/qu
ote]
Seriöst, har Storbritannien alla söta killar or what? o.o Orättvist. xD

Men eller hur, jag har också tänkt på det! Det finns typ inga snygga killar i Sverige.....
oh no you didn't!
Bara för att skryta lite nu så är jag världens lyckligaste tjej för att Sveriges sötaste kille precis kysste mig. Såatteh...

Haha grattis då då!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

2 okt, 2012 14:51

Ginny00
Elev

Avatar


Nu ska jag se på Glee. Hejdå.

2 okt, 2012 14:52

Borttagen

Avatar


I wnat ot break free! love this låt!

2 okt, 2012 14:54

Tvilling
Elev

Avatar


Fick sluta en timme tidigare idag, wooho! Denna timme utnyttjas till att se på bleach, innan jag blir tvungen att plugga SO.

fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille

2 okt, 2012 14:59

Borttagen

Avatar


Min dator måste typ laddas hela tiden

2 okt, 2012 15:01

Yennie
Elev

Avatar


Skrivet av kakan42:
Ett litet roligt samtal mellan mig och Yennie
Det kanske kan vara bra att veta att i vår klass är gula bussar och får heliga!!!!!!!!

Jag-När jag blir stor ska jag bo i en gul buss och ha massor med får i som man kan peta på hela dan!
Hon- ÅÅ, vilken ljus framtid det låter som du har...

FAIL!!


Ja, väldigt ljus... Närå de blir säkert bra! Bara jag får komma o hälsa på ibland!!!

2 okt, 2012 15:06

Borttagen

Avatar


Ibland känns det som om farmor helt plötsligt kommer dö av att hon inte kan andas...

2 okt, 2012 15:07

LoonyMe
Elev

Avatar


hehe fina bilder i bokmässan-tråden

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mailmhWTBn1rzdftio6_250.gif

2 okt, 2012 15:09

Solkatten
Elev

Avatar


Guys betyder både "killar" och "hörrni" va? xP

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 okt, 2012 15:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Guys betyder både "killar" och "hörrni" va? xP

Japp xD

2 okt, 2012 15:16

1 2 3 ... 7800 7801 7802 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.