@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Varför bor inte jag i England? Vi flyttar dit! Edit; 15555 inlägg! Öööh yes please! Till London. ♥ Också fixar vi en träff med 1D! Vet inte om du gillar dem men... Pixie kanske också vill följa med? Förresten... Vem är killen i din signatur? OH GOD, LONDON!! ♥ NIALL ÄR MIN!! Jag är med i One Direction familjen här på mugglis Killen är George Shelley som är med i Union J i brittiska The X-Factor ♥333333333333333333333333
2 okt, 2012 13:53 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Varför bor inte jag i England? Vi flyttar dit! Edit; 15555 inlägg! Öööh yes please! Till London. ♥ Också fixar vi en träff med 1D! Vet inte om du gillar dem men... Pixie kanske också vill följa med? Förresten... Vem är killen i din signatur? OH GOD, LONDON!! ♥ NIALL ÄR MIN!! Jag är med i One Direction familjen här på mugglis Killen är George Shelley som är med i Union J i brittiska The X-Factor ♥333333333333333333333333 Seriöst, har Storbritannien alla söta killar or what? o.o Orättvist. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 okt, 2012 13:55 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Varför bor inte jag i England? Vi flyttar dit! Edit; 15555 inlägg! Öööh yes please! Till London. ♥ Också fixar vi en träff med 1D! Vet inte om du gillar dem men... Pixie kanske också vill följa med? Förresten... Vem är killen i din signatur? OH GOD, LONDON!! ♥ NIALL ÄR MIN!! Jag är med i One Direction familjen här på mugglis Killen är George Shelley som är med i Union J i brittiska The X-Factor ♥333333333333333333333333 Seriöst, har Storbritannien alla söta killar or what? o.o Orättvist. xD Men eller hur, jag har också tänkt på det! Det finns typ inga snygga killar i Sverige.....
2 okt, 2012 13:56 |
|
Borttagen
|
Oh yes, kordag
2 okt, 2012 14:17 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av EMELESEL: Hey, people! Jag har kommit på en sak! Om man gifter sig, och senn skiljer sig, borde man inte vara ''avgift'' då? Känner mig otroligt smart. Hahah. xD Nejmen allvarligt jag försöker vara lite allvarlig här :o Tycker du inte det? XD 2 okt, 2012 14:21 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Solkatten: oh no you didn't! Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Varför bor inte jag i England? Vi flyttar dit! Edit; 15555 inlägg! Öööh yes please! Till London. ♥ Också fixar vi en träff med 1D! Vet inte om du gillar dem men... Pixie kanske också vill följa med? Förresten... Vem är killen i din signatur? OH GOD, LONDON!! ♥ NIALL ÄR MIN!! Jag är med i One Direction familjen här på mugglis Killen är George Shelley som är med i Union J i brittiska The X-Factor ♥333333333333333333333333[/qu ote] Seriöst, har Storbritannien alla söta killar or what? o.o Orättvist. xD Men eller hur, jag har också tänkt på det! Det finns typ inga snygga killar i Sverige..... Bara för att skryta lite nu så är jag världens lyckligaste tjej för att Sveriges sötaste kille precis kysste mig. Såatteh...
2 okt, 2012 14:30 |
|
Borttagen
|
Men alltså!!!!! Vill typ skrika lite!
2 okt, 2012 14:32 |
|
Borttagen
|
2 okt, 2012 14:33 |
|
Borttagen
|
2 okt, 2012 14:34 |
|
Borttagen
|
Seriööööst! Är det inte fika snart???
2 okt, 2012 14:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen