Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Du märker att du är HP-skadad när...

Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...

1 2 3 ... 779 780 781 ... 1050 1051 1052
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


När någon frågar:
-Vem hejar du på?
Man ignorerar personen, men i tanken tänker man Gryffindors Quidditchlag, vad annars?

15 apr, 2015 20:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
När någon frågar:
-Vem hejar du på?
Man ignorerar personen, men i tanken tänker man Gryffindors Quidditchlag, vad annars?


Man ska ju heja på Puddlemere United!!

15 apr, 2015 20:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
När någon frågar:
-Vem hejar du på?
Man ignorerar personen, men i tanken tänker man Gryffindors Quidditchlag, vad annars?


Man ska ju heja på Puddlemere United!!

Är inte så jättebra på Quidditchlag och jag har en gryffindorhalsduk, så det var det första jag kom att tänka på.

15 apr, 2015 20:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
När någon frågar:
-Vem hejar du på?
Man ignorerar personen, men i tanken tänker man Gryffindors Quidditchlag, vad annars?


Man ska ju heja på Puddlemere United!!

Är inte så jättebra på Quidditchlag och jag har en gryffindorhalsduk, så det var det första jag kom att tänka på.


Men du måste heja på PU!!

15 apr, 2015 20:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
När någon frågar:
-Vem hejar du på?
Man ignorerar personen, men i tanken tänker man Gryffindors Quidditchlag, vad annars?


Man ska ju heja på Puddlemere United!!

Är inte så jättebra på Quidditchlag och jag har en gryffindorhalsduk, så det var det första jag kom att tänka på.


Men du måste heja på PU!!

Nu gör jag det

15 apr, 2015 20:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
När någon frågar:
-Vem hejar du på?
Man ignorerar personen, men i tanken tänker man Gryffindors Quidditchlag, vad annars?


Man ska ju heja på Puddlemere United!!

Är inte så jättebra på Quidditchlag och jag har en gryffindorhalsduk, så det var det första jag kom att tänka på.


Men du måste heja på PU!!

Nu gör jag det


Yay!!

PUDDLEMERE UNITED FOR LIFE!!

15 apr, 2015 20:52

Detta inlägg ändrades senast 2015-04-15 kl. 20:53
Antal ändringar: 1

illusionofcool
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
När någon frågar:
-Vem hejar du på?
Man ignorerar personen, men i tanken tänker man Gryffindors Quidditchlag, vad annars?


Man ska ju heja på Puddlemere United!!

Är inte så jättebra på Quidditchlag och jag har en gryffindorhalsduk, så det var det första jag kom att tänka på.


Men du måste heja på PU!!

Bara för att Oliver är reserv (fast nu är han säkert mer än det) där eller?

Holyhead Harpies och... Nått mer som jag inte kommer på nu xD är bäst!




Men HH är BÄST jueee!

HH är bäst, ingen protest!!

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

15 apr, 2015 20:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
När någon frågar:
-Vem hejar du på?
Man ignorerar personen, men i tanken tänker man Gryffindors Quidditchlag, vad annars?


Man ska ju heja på Puddlemere United!!

Är inte så jättebra på Quidditchlag och jag har en gryffindorhalsduk, så det var det första jag kom att tänka på.


Men du måste heja på PU!!

Bara för att Oliver är reserv (fast nu är han säkert mer än det) där eller?

Holyhead Harpies och... Nått mer som jag inte kommer på nu xD är bäst!




Men HH är BÄST jueee!

HH är bäst, ingen protest!!


Nej, jag gillar laget ändå! Det är super!!

Harpies? Aldrig, Puddlemere United är mycket bättre, har du sett deras matcher den här säsongen? Dom sspelar UNDERBART!!

15 apr, 2015 20:55

illusionofcool
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
När någon frågar:
-Vem hejar du på?
Man ignorerar personen, men i tanken tänker man Gryffindors Quidditchlag, vad annars?


Man ska ju heja på Puddlemere United!!

Är inte så jättebra på Quidditchlag och jag har en gryffindorhalsduk, så det var det första jag kom att tänka på.


Men du måste heja på PU!!

Bara för att Oliver är reserv (fast nu är han säkert mer än det) där eller?

Holyhead Harpies och... Nått mer som jag inte kommer på nu xD är bäst!




Men HH är BÄST jueee!

HH är bäst, ingen protest!!


Nej, jag gillar laget ändå! Det är super!!

Harpies? Aldrig, Puddlemere United är mycket bättre, har du sett deras matcher den här säsongen? Dom sspelar UNDERBART!!

Fast det skadar ju inte att den bästa lagkaptenen ever (Harry är INTE ALLS lika grym som O) är med?

Man hejar inte på de som spelar bäst denna säsongen! (Fast man vill ju att de ska göra det!) Hejar man på ett lag, ändrar man ju sig inte särskilt ofta!

Men PE är bra! Jag säger inte emot dig! Jag tycker bara Harpies är bäst

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

15 apr, 2015 20:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
När någon frågar:
-Vem hejar du på?
Man ignorerar personen, men i tanken tänker man Gryffindors Quidditchlag, vad annars?


Man ska ju heja på Puddlemere United!!

Är inte så jättebra på Quidditchlag och jag har en gryffindorhalsduk, så det var det första jag kom att tänka på.


Men du måste heja på PU!!

Bara för att Oliver är reserv (fast nu är han säkert mer än det) där eller?

Holyhead Harpies och... Nått mer som jag inte kommer på nu xD är bäst!




Men HH är BÄST jueee!

HH är bäst, ingen protest!!


Nej, jag gillar laget ändå! Det är super!!

Harpies? Aldrig, Puddlemere United är mycket bättre, har du sett deras matcher den här säsongen? Dom sspelar UNDERBART!!

Fast det skadar ju inte att den bästa lagkaptenen ever (Harry är INTE ALLS lika grym som O) är med?

Man hejar inte på de som spelar bäst denna säsongen! Hejar man på ett lag, ändrar man ju sig inte särskilt ofta!

Men PE är bra! Jag säger inte emot dig! Jag tycker bara Harpies är bäst


Vilka är deras lagkapten? För PU's leder laget mycket bättre!

Nej, jag lade bara till det som ett extra argument!

Fast Puddlemere United är mycket proffsigare!

15 apr, 2015 21:01

1 2 3 ... 779 780 781 ... 1050 1051 1052

Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...

Du får inte svara på den här tråden.