Bild på dig själv!
Forum > Off Topic > Bild på dig själv!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
Skrivet av ikka: Skrivet av hyperion: ![]() är trött, lyssnar på coldplay och vägrar acceptera att det skulle finnas någon åldersgräns för gossedjur. You're blonde! Looks awesome, dude. Thanks dude! Det har fortfarande en massa rosa skiftningar, men aah. försöker få ur färgen, rosa var fun men inte riktigt min grej just nu kände jag. ![]()
1 sep, 2012 22:59 |
|
Katla
Elev |
1 sep, 2012 22:59 |
|
hyperion
Elev |
1 sep, 2012 23:00 |
|
Korra
Elev |
1 sep, 2012 23:05 |
|
Katla
Elev |
DITT HÅR GE MIG ditt ansikte är också fint SOKKA WHY ARE YOU SO TINY? och Korra är söt ♏︎ 1 sep, 2012 23:13 |
|
Amandan
Elev |
1 sep, 2012 23:17 |
|
LunaLovegood1
Elev |
1 sep, 2012 23:18 |
|
Korra
Elev |
Skrivet av Katla:
Haha han e döliten, det är ju en minichihuahua också ^^ Hehe och Korrish tackar för kärleken ♥ 2 sep, 2012 00:45 |
|
HannaPanna
Elev |
2 sep, 2012 11:28 |
|
Ginny00
Elev |
Korra Åhh... Han ser ju hur söt ut som helst ♥ Du med!
2 sep, 2012 11:31 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen