Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Menar du kokosbollar som sådana med skum i, eller bara chokladbollar med annan garnering?
Om det var det förra du menade så vinner chokladboll, med pärlsocker eller kokos spelar mindre roll ^^ 13 maj, 2014 12:12 |
|
Kintsugi
Prefekt |
hahaha jag tänkte "vadå? det är ju kokos på chokladbollen? eller är det kokostopp? Vad fan är kokosboll? *googlade* jaaaha, kokosboll. Usch vad äcklig den är".
Chokladboll! Chokladboll och dammsugare är bland det godaste jag vet och något som jag gärna gör hemma till och från. Mitt favoritgodis om man säger så ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 13 maj, 2014 12:58 |
|
Borttagen
|
Chokladboll.
För jag antar att kokosboll är det som vi kallar för gräddbulle här nere i Skåne. 13 maj, 2014 15:16 |
|
Little J
Elev |
Är int båda samma sak??
If not... I take kokosbollar Hoppas att kokosbollar e samma sak i Sverige som d e i Finland... ![]()
13 maj, 2014 15:28 |
|
Pixie
Elev |
13 maj, 2014 15:31 |
|
Borttagen
|
Chokladboll!
13 maj, 2014 15:37 |
|
Borttagen
|
Chokladboll, helt klart =)
13 maj, 2014 16:03 |
|
Boba
Elev |
Kokosboll, tror jag. Chokladbollar blir så kompakta, på något vis. :3
13 maj, 2014 16:35 |
|
Borttagen
|
Du kan inte bara fråga mig sådär : ((((( Jag älskar båda så myckeeeeet.
Fast kokosboll. Kanske. Äter det mer sällan. 13 maj, 2014 17:01 |
|
Torazu
Elev |
13 maj, 2014 17:24 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen