One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
känns som om ni tar för givet att ALLA directioners ska dit.
sen finns det ju oss som inte kan för att man inte bor i sthlm. hotell är dyrt
31 okt, 2012 21:34 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Pixie: känns som om ni tar för givet att ALLA directioners ska dit. sen finns det ju oss som inte kan för att man inte bor i sthlm. hotell är dyrt Ta den konserten i Köpenhamn! ♥ Vart bor du? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 okt, 2012 21:36 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: känns som om ni tar för givet att ALLA directioners ska dit. sen finns det ju oss som inte kan för att man inte bor i sthlm. hotell är dyrt Ta den konserten i Köpenhamn! ♥ Vart bor du? ehehe det är MYCKET längre bort.. bor i grythyttan googla
31 okt, 2012 21:39 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: känns som om ni tar för givet att ALLA directioners ska dit. sen finns det ju oss som inte kan för att man inte bor i sthlm. hotell är dyrt Ta den konserten i Köpenhamn! ♥ Vart bor du? ehehe det är MYCKET längre bort.. bor i grythyttan googla Oj vad tråkigt, de är långt bort.. Det är ju väldigt långt kvar, tror du inte att du kan spara ihop lite pengar tills dess då? :o ![]()
31 okt, 2012 21:53 |
scarhead
Lärare |
lol jag kan inte gå
jag har lika långt till Oslo som till Stockholm och glöm överhuvudtaget att jag drar till ett annat land, sorry boys men det skulle kräva så sjukt mycket tid och den tiden kan inte jag missa. jag ska även på klassresa dagen efter så ja blir nog inte precis någon resa till 1d, även om jag lovade mig själv att vara där på deras första konsert. 31 okt, 2012 21:55 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Quidditch: Skrivet av Pixie: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: känns som om ni tar för givet att ALLA directioners ska dit. sen finns det ju oss som inte kan för att man inte bor i sthlm. hotell är dyrt Ta den konserten i Köpenhamn! ♥ Vart bor du? ehehe det är MYCKET längre bort.. bor i grythyttan googla Oj vad tråkigt, de är långt bort.. Det är ju väldigt långt kvar, tror du inte att du kan spara ihop lite pengar tills dess då? :o jag är inte gjord av pengar vi får hoppas haha sen är det inte så kul att lixom åka tåg o sånt själv.. vill jue..
31 okt, 2012 21:59 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Quidditch: Skrivet av Pixie: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: känns som om ni tar för givet att ALLA directioners ska dit. sen finns det ju oss som inte kan för att man inte bor i sthlm. hotell är dyrt Ta den konserten i Köpenhamn! ♥ Vart bor du? ehehe det är MYCKET längre bort.. bor i grythyttan googla Oj vad tråkigt, de är långt bort.. Det är ju väldigt långt kvar, tror du inte att du kan spara ihop lite pengar tills dess då? :o jag är inte gjord av pengar vi får hoppas haha sen är det inte så kul att lixom åka tåg o sånt själv.. vill jue.. I believe in you ![]()
31 okt, 2012 22:00 |
|
Bombarda
Elev |
Hade gärna åkt till Köpenhamn för att se dem
Kärlek till alla! 31 okt, 2012 22:09 |
|
Irah
Elev |
31 okt, 2012 22:10 |
|
Quidditch
Elev |
Om jag inte får biljetter i Stockholm åker jag till Köpenhamn..
Det roliga är att jag ska på Justin's konsert den 20 April och om jag får biljetter till 1D så går jag den 8 Maj O.o ![]()
31 okt, 2012 22:20 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen