Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Så underbart
12 okt, 2011 20:42 |
|
sandralovgood
Elev |
12 okt, 2011 20:45 |
|
si_tonks
Elev |
det gjorde jag också, men jag satte på lite sent och visste inte vilka jag missat...sen frågade dem några som var där vilka autografer dem fått...fatta besvikelsen när dem sa att dem hade fått James och Olivers </3 tror att jag dog lite där... ![]()
12 okt, 2011 20:46 |
|
Borttagen
|
Hade gjort vad som helst för att få deras autografer..♥
12 okt, 2011 20:55 |
|
si_tonks
Elev |
12 okt, 2011 20:57 |
|
Borttagen
|
Haha, okej. Hade så gärna velat vara där assåå....♥
12 okt, 2011 20:59 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha, okej. Hade så gärna velat vara där assåå....♥ jag också...gud rowling ♥ måste bara: ![]() ![]()
12 okt, 2011 20:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Haha, okej. Hade så gärna velat vara där assåå....♥ jag cokså...gud rowling ♥ måste bara: AWESOME!♥♥ Vi har henne att tacka för dessa 2 underbara pojkar ♥ 12 okt, 2011 21:02 |
|
si_tonks
Elev |
12 okt, 2011 21:04 |
|
Borttagen
|
Vill ha deras autografer D: </3
12 okt, 2011 21:05 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen