Rollspel om Kopierarna (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel om Kopierarna (prs)
|
Borttagen
|
"Det finns en grupp som kallas för the shadows...kanske kan vi be dem om hjälp. för om jag minns rätt så är dom rätt billiga ändå" sa Kenny medans han tänkte.
22 aug, 2015 20:03
|
|
Borttagen
|
" okej du får ta och kontakta dom medans jag kollar hur mycket vi har råd att betala dom med " sa Anneli. Hon var noga med pengar riktigt noga.
22 aug, 2015 20:19
|
|
Borttagen
|
Kenny började att leta efternumret han hade skrivit ner på en pappers bit. Han hittade den & började att ringa the Shadows.
22 aug, 2015 20:28
|
|
Borttagen
|
En kvinna svarade hos the Shadows hon skrev ner numret som ringde på ett papper.
" Du har kommit till the Shadows säg ditt ärende " sa Kvinnan bestämt.
22 aug, 2015 20:31
|
|
Borttagen
|
"Mitt namn är Kenny & jag har ett jobb åt er" sa Kenny & började att förklara var de bodde någonstans & vad han ville att de skulle göra.
22 aug, 2015 20:33
|
|
Borttagen
|
" okej hur mycket kan ni betala oss vi gör detta inte helt gratis " sa Kvinnan och anteknade allt Kenny sa.
22 aug, 2015 20:35
|
|
Borttagen
|
"vi kan betala tiotusen för två kidnappnings jobb" sa Kenny allvarligt
22 aug, 2015 20:36
|
|
Borttagen
|
" Åh okej då är vi med på det jag kommer skicka två till eran adress och då vill jag att ni har bild på de son ska kidnappas " sa Kvinnan och log.
22 aug, 2015 20:42
|
|
Borttagen
|
"uppfattat" sa Kenny & la på. Han såg mot Annelie.
"nu är de på väg" sa Kenny
22 aug, 2015 20:43
|
|
Borttagen
|
" vad bra " sa Anneli
En flicka vid namn Eira gjorde i ordning sig för uppdraget hon log hennes lillebror Elias gjorde sig också i ordning. De började gå mot adressen..
" måste jag vara med ?" Frågade Elias
" Ja " sa Eira och ringde på dörren när de var framme.
22 aug, 2015 20:52
|
Du får inte svara på den här tråden.