ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
*Antagligen. Kanske inte funkar helt.*
24 aug, 2015 20:41 |
|
Borttagen
|
*Okej!*
"Men kolla runt kontakten!" Säger jag och kastar hörlurarna till Gwen. 24 aug, 2015 20:43 |
|
Borttagen
|
Gwen
"Hmm. Inte rätt uttag till min mobil. Men jag kan ha tagit fel sladd bara. Det är mina, jag lovar." 24 aug, 2015 20:45 |
|
Borttagen
|
Will
"Vi borde egentligen ta tag i detta senare. Kom ihåg att en galen livsfarlig mördare springer omkring där ute!" Sade jag. 24 aug, 2015 20:47 |
|
Borttagen
|
Gwen
"Ja... Tror ni att jag kan ha gjort det av en anledning? Att jag ville skydda er från den riktiga mördaren som skulle komma? Jag kan inte tänka mig att mördaren är så dålig på att skjuta." 24 aug, 2015 20:49 |
|
Borttagen
|
Will
"Vad menar du?" Säger jag trött. 24 aug, 2015 20:50 |
|
Borttagen
|
Gwen
"Om jag visste att mördaren skulle komma... Så kanske jag använde tidvändaren för att varna oss, och få oss att fly innan den riktiga mördaren kom!" Med ens går det upp för mig. "Vi måste hitta en tidvändare! Fort, annars dör vi!" 24 aug, 2015 20:54 |
|
Borttagen
|
Will
"Jag är inte så säker på det!" Säger jag. 24 aug, 2015 20:57 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
- "Dålig på att skjuta?!" Säger jag vasst, medans mina ögon smalnar till. "'Du' sa att det bara var en varning!" Jag ställer mig upp, och är lite mindre en ett huvud längre en Gwen. Jag klappar till henne på kinden, och en röd hand läger sig där jag klappade till. "Var min brorsa en olyckshändelse?! Var min pappa, och Wills bror en olyckshändelse?" Jag tar ett kliv närmare Gwen för varje ord. Hon är tvungen att backa. Snart står hon mot en vägg. "Jag trodde att DU var min Vänn!!" Jag drar fram en till dolk, ur ärmen. "Och om du får för dig något, då JÄVLAR!" Go Fuck yourself you damn cereal 24 aug, 2015 20:59 |
|
Borttagen
|
Will
"Kayla..." Säger jag med varnande röst. 24 aug, 2015 21:01 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen