Fruits basket New Zodiak (Prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Fruits basket New Zodiak (Prs
|
Borttagen
|
Kizami gick osäkert in i Itachis rum Itachi satt vid sitt skrivbord och ritade han hade nog varit uppe ett tag.
" Vad är det? " frågade Itachi.
" Vi får besök om en timme " sa Kizami.
" Jaha " sa Itachi med ointresserad röst.
25 jul, 2015 20:12
|
|
Borttagen
|
Ai vaknade av sig själv. Hon gäspade & klädde på sig.
Sen gick hon ner för trappan.
25 jul, 2015 20:16
|
|
Borttagen
|
Kizami suckade Itachi hade sällan varit social då det kom besök
" Du får komma ner sen iallafall " sa Kizami och lämnade Itachi ifred. Itachi fortsatte nu att rita. På skrivbordet hade han en fin plåtskrin med skisspennor och ett fint plåtskrin med färgpennor. Han hade även ett skriv med kolpennor och skuggpennor och en liten låda med sudd.
25 jul, 2015 20:22
|
|
Borttagen
|
Några timmar sennare ringde det på dörren
25 jul, 2015 20:25
|
|
Borttagen
|
Kizami gick och öppnade och log mot personerna utanför dörren.
25 jul, 2015 20:25
|
|
Borttagen
|
En man, en kvinna & en yngre tjej stod på andra sidan dörren. Det var Yuus hela familj.
" hur mår han ?" Frågade Yuu's mamma.
25 jul, 2015 20:30
|
|
Borttagen
|
" han mår rätt bra men har försökt övertala honom att använda kryckor om han ska gå någonstans men det har inte gått så bra. Bennet kommer vara läkt om ungefär 3 veckor " sa Kizami. Han hade tagit hand om Yuu noga.
25 jul, 2015 20:33
|
|
Borttagen
|
" får vi prata med honom? Frågade Yuus mamma .
25 jul, 2015 20:36
|
|
Borttagen
|
" Jo det får ni " sa Kizami det är klart dom får det tänkte han lugnt.
25 jul, 2015 20:37
|
|
Borttagen
|
Manen & kvinnan in i huset.
" vart är han ? "Frågade Manen.
Spoiler: Tryck här för att visa!lilla tjejen är Yuus syster som du styr
25 jul, 2015 20:41
|
Du får inte svara på den här tråden.