Öppet Rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet Rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
(Hm... känns bäst att inte skriva just nu)
jag är jättecoolig älska mig plz 29 maj, 2014 17:20 |
|
Lele
Elev |
Släpp mig sa jag argt. Jag försökte vrida mig loss. Det gick inte.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
29 maj, 2014 17:20 |
|
Queen Boo
Elev |
...
jag är jättecoolig älska mig plz 29 maj, 2014 17:20 |
|
Borttagen
|
- Glöm det, sa jag argt.
- Du gör det fan inte bättre genom att dö, sa jag argt. 29 maj, 2014 17:21 |
|
Lele
Elev |
Jo det gör jag sa jag. Jag slog till henne i magen. Hon släppte mig. Jag hoppade i igen och simmade långt ut den är gången. Jag simmade ner under ytan. Jag stannade där tills jag svimmade
Mama, kudos for saying that. For spilling.
29 maj, 2014 17:23 |
|
Borttagen
|
Jag kved till.
- Visst dö då men du ska veta att det kommer fan inte göra något bättre, skrek jag argt. 29 maj, 2014 17:24 |
|
Lele
Elev |
Jo, alla hatar mig så då kommer alla bli glada sa jag argt
Mama, kudos for saying that. For spilling.
29 maj, 2014 17:25 |
|
Borttagen
|
- Det är inte sant, sa jag argt.
29 maj, 2014 17:25 |
|
Lele
Elev |
29 maj, 2014 17:26 |
|
Borttagen
|
- Hermione, Ginny, Harry och jag hatar inte dig, sa jag tyst.
29 maj, 2014 17:26 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen