Tiden efter Harrys barn [ÖRS]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Tiden efter Harrys barn [ÖRS]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Jag tänker på min mamma, grät jag.
10 maj, 2014 18:34 |
|
Lele
Elev |
10 maj, 2014 18:48 |
|
Borttagen
|
Jag kollade bort och ut mot sjön.
Jag torkade tårarna med då kom det bara mer tårar. 10 maj, 2014 18:48 |
|
Lele
Elev |
10 maj, 2014 18:51 |
|
Borttagen
|
Jag kramade tillbaka.
10 maj, 2014 18:51 |
|
Lele
Elev |
10 maj, 2014 18:52 |
|
Borttagen
|
- Lite, grät jag.
10 maj, 2014 18:53 |
|
Lele
Elev |
10 maj, 2014 18:54 |
|
Borttagen
|
- Visst, grät jag.
10 maj, 2014 18:55 |
|
Lele
Elev |
10 maj, 2014 18:57 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen