PRS med Julia Ginny Potter och Lollan<3
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med Julia Ginny Potter och Lollan<3
|
Borttagen
|
-Kom vi går till biblioteket ! Sa jag
Just då kom hela slytherin laget flygande på sina kvastar och strödde ut något pulver! Jag läste på det och där stog det: Julia Ross är en player!
21 maj, 2014 20:49
|
|
Borttagen
|
Jag läste vad det stod och började gråta och sprang därifrån.
21 maj, 2014 20:54
|
|
Borttagen
|
-Du scorpius! Sa jag och skrek
-Det där var så lågt att jag inte ens trodde att du kunde sjunka så! Skrek jag och sprang i väg
21 maj, 2014 20:56
|
|
Borttagen
|
Jag sprang till tjejetoan och sjönk ner på golvet och grät.
21 maj, 2014 20:57
|
|
Borttagen
|
Jag hittade Julia på toan
21 maj, 2014 21:01
|
|
Borttagen
|
- Scorpius borde gå och dö, grät jag.
21 maj, 2014 21:03
|
|
Borttagen
|
-Det var det jag skrek åt han! Sa jag
21 maj, 2014 21:09
|
|
Borttagen
|
Jag gömde ansiktet i händerna.
21 maj, 2014 21:12
|
|
Borttagen
|
-Du jag ver att han har varit skit taskig! Sa jag
21 maj, 2014 21:17
|
|
Borttagen
|
Jag nickade och kollade upp på Hannah.
21 maj, 2014 21:18
|
Du får inte svara på den här tråden.