Den stora vildmarken
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den stora vildmarken
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Nej aldrig, skrek jag.
14 apr, 2014 21:04 |
|
Borttagen
|
"Då har vi inget val" sa jag. "Han får klara sig utan oss. Den där andra tjejen kanske kan hjälpa honom."
14 apr, 2014 21:05 |
|
Alvenia
Elev |
- Men jag vet inte om jag skulle kunna begära det av honom, jag menar jag skulle aldrig kunna ta mitt eget liv.
_____________________________________ One Direction! ♥ 14 apr, 2014 21:06 |
|
Borttagen
|
- Ja han är ju inte ensam, sa jag.
14 apr, 2014 21:06 |
|
Alvenia
Elev |
- Men det kanske finns en formel eller någon trolldryck som kan få oss tillbaka
______________________________________ One Direction! ♥ 14 apr, 2014 21:08 |
|
Borttagen
|
"Jag tror inte det" sa jag och suckade.
14 apr, 2014 21:09 |
|
Borttagen
|
- Ali vi är döda inse det, sa jag.
14 apr, 2014 21:09 |
|
Alvenia
Elev |
- Men i vilket fall som helst så tycker jag att vi ska kontakta honom och säga att vi är typ ok
_____________________________________ One Direction! ♥ 14 apr, 2014 21:11 |
|
Borttagen
|
- Ja men hur hade du tänkt? frågade jag.
14 apr, 2014 21:11 |
|
Borttagen
|
"Hur då?" frågade henne. Min åsikt var att det var omöjligt.
14 apr, 2014 21:11 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen