Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
- Bra. Säger jag och ler tillbaka.
12 nov, 2013 20:14
|
|
Borttagen
|
"Så, vi har flyttat hit våra saker"
12 nov, 2013 20:16
|
|
Borttagen
|
Jag nickar och tar upp min geografi bok igen.
12 nov, 2013 20:17
|
|
Borttagen
|
12 nov, 2013 20:18
|
|
Borttagen
|
- Vi har massor. Säger jag med en suck och börjar läsa.
12 nov, 2013 20:21
|
|
Borttagen
|
"Äsch, jag tvingar någon unge att ..." börjar jag, men tystnar när jag inser att ingen kommer be att få göra min läxa längre. " Jag måste ... göra den själv"
12 nov, 2013 20:25
|
|
Borttagen
|
- Har någon alltid gjort dina läxor ? Frågar jag rasande.
12 nov, 2013 20:29
|
|
Borttagen
|
"Jag har gjort den några gånger, men oftast har den bara hamnat i händerna på någon annan"
12 nov, 2013 20:31
|
|
Borttagen
|
- Så du har andra och gör allt jobb för dig ? Snacka om själviskt.
12 nov, 2013 20:34
|
|
Borttagen
|
"Det var förr. Jag kommer försöka att göra mina läxor själv nu ... försöka"
12 nov, 2013 20:35
|
Du får inte svara på den här tråden.