(prs) Queen boo och ErisedStone
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (prs) Queen boo och ErisedStone
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
"Men svara!" Utbrast jag.
jag är jättecoolig älska mig plz 28 sep, 2013 12:31 |
|
Borttagen
|
"Visst" mumlade jag ilsket.
28 sep, 2013 12:31 |
|
Queen Boo
Elev |
"Sluta va så sur"
jag är jättecoolig älska mig plz 28 sep, 2013 12:33 |
|
Borttagen
|
"Det där var ingen småsak" sa jag .
28 sep, 2013 12:34 |
|
Queen Boo
Elev |
"Vadå? Du höll inte på att dö precis. "
jag är jättecoolig älska mig plz 28 sep, 2013 12:38 |
|
Borttagen
|
"Du är starkare än du tror"
28 sep, 2013 12:38 |
|
Queen Boo
Elev |
"Förlåt då!"
jag är jättecoolig älska mig plz 28 sep, 2013 12:42 |
|
Borttagen
|
"Mm" sa jag kort och fortsatte.
28 sep, 2013 12:44 |
|
Queen Boo
Elev |
"Bra. Finns det fler vampyrer där?"
jag är jättecoolig älska mig plz 28 sep, 2013 12:46 |
|
Borttagen
|
"Ja"
28 sep, 2013 12:46 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (prs) Queen boo och ErisedStone
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen