LotR (Privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > LotR (Privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Keya möter inte hans blick utan börjar tyst äta, han skulle se i hennes ögon att hon ljög om att allt var bra.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 nov, 2013 22:35 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Banner åt i tystnad och länge. Utan att ha något att prata om blev minuterna väldigt långa.
Hola, Mishamigos! 8 nov, 2013 22:45 |
|
Vildvittra
Elev |
Keya såg på honom för att bryta tystnaden. "Hästarna har det bra." sa hon som trevande men stelnade till då hon över Banners axel såg mannen komma in i rummet.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 nov, 2013 22:47 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Han tittade upp. "Va? O, det är bra. De behöver sin vila" Banner tystnade när hon inte alls såg ut att lyssna på vad han sade. Han viftade lite med handen framför hennes ögon. "Hallå, Keya?"
Hola, Mishamigos! 8 nov, 2013 22:55 |
|
Vildvittra
Elev |
Keya varken såg eller hörde honom, bara såg på mannen som steg in i rummet. Hela hon var stel och hon hade bleknat märkbart.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 nov, 2013 23:02 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Banner lutade sig en aning förolämpat tillbaka i stolen. "Keya, vad är det du ..?" Han vred på sig i stolen och spanade ut över rummet- "Vem är det du ..?" Han avbröt sig själv och vände sig om igen. "Det är okej, Keya"
Hola, Mishamigos! 8 nov, 2013 23:05 |
|
Vildvittra
Elev |
Keya tycktes äntligen höra honom, mannen hade gått. Han verkade ta sig vidare ut utan frukost och Keya nickade åt Banner. Hon var fortfarande uppskadad och blek av det hela.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 nov, 2013 23:09 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Långsamt återvände han till frukosten. "Vad hade du tänkt göra idag?", frågade han, mest för att ha något att prata om.
Hola, Mishamigos! 8 nov, 2013 23:26 |
|
Vildvittra
Elev |
Keya rycker på axlarna men vill inte äta mer. "Jag vet inte, vad kan man göra?" frågade hon, vad roade sig folk med?
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 nov, 2013 23:38 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Han svalde. "Jag har inte umgåtts så mycket på sistone med människor, mest betraktat dem eller suttit inne på sådana ställen som det här"
Hola, Mishamigos! 10 nov, 2013 01:09 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen