Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
jag fick inte fram ett ord,jag bara grät.
8 aug, 2013 23:14
|
|
Borttagen
|
Jag hörde snyftningar
" Lilja, har det hänt nåt?" Frågade jag
8 aug, 2013 23:15
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 23:15
|
|
Borttagen
|
Det gick verkligen inte att säga ett ord. Tårarna bara rann.
8 aug, 2013 23:17
|
|
Borttagen
|
Snälla säg"
" ska vi ta dig till sjukhusflugeln?" Sa jag
8 aug, 2013 23:17
|
|
Borttagen
|
" Ta med henne till sjukhusflygeln " Sa jag till Mas
8 aug, 2013 23:19
|
|
Borttagen
|
"M..Mitt B..Barn rör sig inte, snyftade jag.
8 aug, 2013 23:20
Detta inlägg ändrades senast 2013-08- 8 kl. 23:23
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
( Men gud vad hemskt!)
" Det behöver dom inte göra " Sa jag lugnt
8 aug, 2013 23:21
|
|
Borttagen
|
Vi värde henne till sjukhusflygeln " hennes barn rör sig inte" sa jag
8 aug, 2013 23:22
|
|
Borttagen
|
Madam Pomfrey tog emot henne
8 aug, 2013 23:23
|
Du får inte svara på den här tråden.