UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
Forum > Off Topic > UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ikka
Elev |
Skrivet av Tuggrus: ikka: Jo men eller hur, han stod och dansade på julshowen när han ledde sin basgrupp, såg så himla roligt ut xD Hahah xD Har jag berättat att lärarna skojade med honom en gång och ställde en kaffetermos i cafeterian som det stod "Björns kaffe" på? XD ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
21 dec, 2012 23:21 |
|
Tonks_xD
Elev |
21 dec, 2012 23:21 |
|
Obliviate_
Elev |
Fråga till dom som vill ha - Är du nöjd med dina betyg?
21 dec, 2012 23:22 |
|
Borttagen
|
Verkar ju som att det går bra(tog mig bara en liten titt)
21 dec, 2012 23:22 |
|
Majis
Elev |
Vill ha sanning igen ^^
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 21 dec, 2012 23:22 |
|
ginnyw123
Elev |
21 dec, 2012 23:22 |
|
Incendio
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Wilhelm, omg ja. Hahaha, omg hsm. Sharpay in my heart ♥ vi gör faktiskt en uppsättning av hsm på min skola just nu! JAG ÄLSKAR OCKSÅ SHARPEY?! alla bara fuck henne she's da bitch, jag bara omg nej alltså jag är så avundsjuk ELLER HUR?! Jag har alltid älskat henne! Om du kommer upp till Umeå till premiären i februari lovar jag att jag betalar inträde och jag bjuder på pizza! haha jag kommer lätt! alltså nej upptäckte att jag stavat fel på sharpay's namn, hur kan jag? Hahaha you do that! Jag märkte det, jag trodde att det bara var ett stav fel. Shame on you! haha i know! Jag är 15, du är också det va? 21 dec, 2012 23:23 |
|
95mas
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Hyfsat nöjd, jag har gjort mitt bästa så.Fråga till dom som vill ha - Är du nöjd med dina betyg?
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
21 dec, 2012 23:23 |
|
ikka
Elev |
95mas: Alltså, jag har inte riktigt något ämne som jag är dålig i :$ Har lägst betyg i biologi men det var för att jag gick på konsert när ett prov var och då fick jag göra prov två dagar efter varandra senare och det gick inte så bra. ^^"
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
21 dec, 2012 23:24 |
|
nutella
Elev |
21 dec, 2012 23:24 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen