ÖREBRO TRÄF
Forum > Off Topic > ÖREBRO TRÄF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Dora: Tuss och tass grejen? (Nu blir EMELESEL arg, vi pratar om något annat än träffen, hihihihihi ♥ ) typ 27 maj, 2011 16:01 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Knizzlare: Dora: Tuss och tass grejen? (Nu blir EMELESEL arg, vi pratar om något annat än träffen, hihihihihi ♥ ) typ snälla, det där var ett ta sen vi snackade om. Försök hålla dig till vad vi pratar om just NU, om du är osäker så titta tillbaka. 27 maj, 2011 17:54 |
|
Borttagen
|
Har ni lagt ut mobilnr?
27 maj, 2011 17:59 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har ni lagt ut mobilnr? nej. Varför ska vi det? 27 maj, 2011 18:01 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har ni lagt ut mobilnr? Frågar samma sak som EMELESEL, varför ska vi det? Jag menar liksom, då kan vem som helst få tag på ens nummer! ![]()
27 maj, 2011 20:35 |
|
jan
Elev |
Ja det är ju liksom man kan ju spåra folk över mobil
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
28 maj, 2011 08:09 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
det är nog bra om man kollar tråden örebro träff BIO!
28 maj, 2011 10:24 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: det är nog bra om man kollar tråden örebro träff BIO! Ja, det kan man göra jan! Varför har du inte skrivit att Santi kommer? 28 maj, 2011 14:59 |
|
jan
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Nymfadora Tonks: det är nog bra om man kollar tråden örebro träff BIO! Ja, det kan man göra jan! Varför har du inte skrivit att Santi kommer? oj fixar det Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
28 maj, 2011 15:00 |
|
EMELESEL
Elev |
Bra!
28 maj, 2011 15:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen