Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^ Precis! Jag har väntat i en evighet känns det som. :'c
3 jan, 2012 12:29 |
|
MonsterCookie
Elev |
wolfstar deserved better. 3 jan, 2012 12:57 |
|
ikka
Elev |
3 jan, 2012 13:08 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av hyperion: Har jag sagt att jag hatar Blaine? Jag hatar Blaine. Har jag sagt att du har fått mig att shippa Kum? Jag shippar Kum. My plan is working ![]()
3 jan, 2012 20:11 |
|
Borttagen
|
|
|
Borttagen
|
Jag vill haaa Glee!!
Och jag blir argare och argare när jag tänker på Finn outade Santana grejen. Ingen ska få gå igenom något sånt. Murphy som är bög själv borde ha vetat bättre. Y U NO THINK RYAN MURPHY?! 3 jan, 2012 21:24 |
|
Borttagen
|
Hihi, här kommer jag mitt i tråden och skriver att Glee är bra och att jag tycker mest om Emma och Mercedes
3 jan, 2012 21:26 |
|
scarhead
Lärare |
jag skulle säkert skrivit '''KNOW-IT-ALL'' på min för jag rättar allt och alla som säger något fel ♥ people hates me.
och jag orkar inte med att TV11 har slutat sända Glee på vardagar. </////3 3 jan, 2012 21:30 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av Celebikai: Skrivet av hyperion: Har jag sagt att jag hatar Blaine? Jag hatar Blaine. Har jag sagt att du har fått mig att shippa Kum? Jag shippar Kum. My plan is working ![]()
4 jan, 2012 13:22 |
|
Borttagen
|
![]() Jag tycker att situationen med Quinn är lika viktig som Santanas och Kurts. Ja dom har haft det svårt med att komma ut ur garderoben, ett mycket känsligt ämne men jag menar inte att basha dom. Ja vi har fått en mycket information om dom (mer Kurt än Santana), en hel säsong handlade nästan om Kurt och hans storyline. Men Quinn då? Det är många, många, många ungdomar som har det som Quinn. Quinn gjorde misstag och det kostade henne mycket. Hon blev utkastad från sin familj, bodde hos andra, hon fick ingen vuxen support förutom Mercedes typ. Jag HATAR hur RIB behandlar henne. Unga tjejer som blir med barn och får allt taget ifrån dom. Status, familj, vänner, skolan och Quinns storyline nu handlar mest om att hon har blivit vansinnig och folk ber henne att växa upp. Ja hon var tvungen o växa upp tidigt, hennes ungdom starts to fading away. Dom behandlar henne inte rätt. Jag tror inte att Glee ger tjejer som Quinn en rättvis storyline. Jag menar att allt handlar om det negativa. ''Bli inte med barn för då kommer det här hända'' låter det som. Men hjälp henne. Hennes pappa slängde ut henne och det sista vi fick reda på att han hade varit otrogen. Quinn förlorade sin pappa också. Det är så mycket om Quinn man vill veta och så mycket bra man kan göra för henne. Hon är en speciell karaktär som bör behandlas bättre och hon kan visa andra unga tjejer att det finns fortfarande hopp. I SUPPORT QUINN FABRAY ♥ 4 jan, 2012 13:23 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen