Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HannaPanna
Elev |
GRATTIS FINIGASTE OCH BÄSTIGASTE EIRA ♥
DU OCH DIN FF ÄR BÄÄST, DU FÖRTJÄNADE VERKLIGEN ATT VINNA. ALL KÄRLEK TILL DIG. GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS ♥ ![]()
10 sep, 2012 19:22 |
|
Borttagen
|
Åh herre gud.
Jag sitter här och får helt ont i magen när jag tänker på hur otroligt dryg jag är. Usch. Jag ska inte göra några bortförklaringar, jag suger helt enkelt på att uppdatera. Just nu KAN jag inte skriva eftersom jag inte har min dator. Men jag SKA lyckas få upp ett kapitel, nån gång snart.. Förlåtförlåtförlåtförlåt D: Är det ens värt att fortsätta? Ni kanske har glömt bort allt .. För jag är DUM. 16 sep, 2012 16:09 |
|
annawpotter
Elev |
^Ta det lugnt, och och ta din tid! Vi väntar troget ♥
Och grattis förresten!! Jättekul för dig, och du förtjänar det! Har redan sagt typ en miljon gånger att du är bäst, men en gång till skadar la inte.. DU ÄR BÄST!!! (Hur gick det för Albus Potter fanfictionen? ![]()
16 sep, 2012 16:13 |
|
MissFniss
Elev |
Du är inte dum. Tvärtom. Och jag kommer ihåg det som hänt eftersom handlingen och det du skriver är så bäst ♥
Det är ABSOLUT värt att fortsätta. Bästa ff:en 4-ever ♥♥♥
16 sep, 2012 16:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av annawpotter: Men ¨åååh, tack så sjukt mycket ♥^Ta det lugnt, och och ta din tid! Vi väntar troget ♥ Och grattis förresten!! Jättekul för dig, och du förtjänar det! Har redan sagt typ en miljon gånger att du är bäst, men en gång till skadar la inte.. DU ÄR BÄST!!! (Hur gick det för Albus Potter fanfictionen? Albus Potter vann inte, fast det hade jag inte direkt vågat trott heller, men jag är så sjukt glad att den här vann så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. ♥ MissFniss - Åh, tack, bästaste du :' 16 sep, 2012 16:16 |
|
MissFniss
Elev |
16 sep, 2012 16:19 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åh herre gud. Jag sitter här och får helt ont i magen när jag tänker på hur otroligt dryg jag är. Usch. Jag ska inte göra några bortförklaringar, jag suger helt enkelt på att uppdatera. Just nu KAN jag inte skriva eftersom jag inte har min dator. Men jag SKA lyckas få upp ett kapitel, nån gång snart.. Förlåtförlåtförlåtförlåt D: Är det ens värt att fortsätta? Ni kanske har glömt bort allt .. För jag är DUM. ALLTSÅ LÄGG AV. DU ÄR INTE DUM, DRYG ELLER NÅGOT ANNAT DÅLIGT, OKK?? ♥ INGEN ÄR SÄMRE ÄN MIG PÅ ATT UPPDATERA, SÅDESÅ.
16 sep, 2012 16:22 |
|
cikki
Elev |
Du behöver inte stressa.
Då blir det inte kul att skriva, och inte kul att läsa. Ta din tid. P.S DU ÄR ABSOLUT INTE DRYG, DUM ELLER NÅGOT ANNAT DÅLIGT. DU ÄR BÄST. 16 sep, 2012 16:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skulle DU vara DUM? Åh herre gud. Jag sitter här och får helt ont i magen när jag tänker på hur otroligt dryg jag är. Usch. Jag ska inte göra några bortförklaringar, jag suger helt enkelt på att uppdatera. Just nu KAN jag inte skriva eftersom jag inte har min dator. Men jag SKA lyckas få upp ett kapitel, nån gång snart.. Förlåtförlåtförlåtförlåt D: Är det ens värt att fortsätta? Ni kanske har glömt bort allt .. För jag är DUM. ![]() Nejnejnej, Eira! Du är BÄST! Och jag glömmer inte. OCH OM DU INTE FORTSÄTTER BLIR JAG LEDSEN! Och du, HannaPanna, jag är sämre, jag lovar... 16 sep, 2012 19:09 |
|
HannaPanna
Elev |
sanna1324567, I don't think so
Jag har inte uppdaterat på typ 3 månader x] Fast jag funderar på att lägga ner den ff:n...
16 sep, 2012 19:19 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen