Cirkeln-trilogin
Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Har läst cirka 300 sidor. Riktigt bra är den!!
25 nov, 2013 21:26 |
|
Sara Ravenclaw
Elev |
26 nov, 2013 16:32 |
|
Borttagen
|
förstår dig D: hoppas du får den snart 26 nov, 2013 18:11 |
|
Borttagen
|
Tror jag har läst ungefär 280-290 sidor, och det är så bra.
29 nov, 2013 15:07 |
|
cirklar
Elev |
30 nov, 2013 14:18 |
|
Borttagen
|
YAY, jag har fått Nyckeln nu! *Efterbliven*
30 nov, 2013 14:19 |
|
lumos1
Elev |
30 nov, 2013 14:20 |
|
Ginny00
Elev |
Åh, jag börjar närma sig slutet på den nu.
SÅ SJUKT BRA. Verkligen en fantastisk trea!! 30 nov, 2013 18:12 |
|
Sara Ravenclaw
Elev |
3 dec, 2013 15:23 |
|
Borttagen
|
Ska börja på kapitel 9 i Cirkeln, den är jättebra!
4 dec, 2013 16:09 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen