Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The crash of life [SV]

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

1 2 3 ... 77 78 79 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Ginny00 Varsegod! Det var sant, varja ord!

Tack Hoppas bara du inte har läst min första ff...

15 dec, 2012 17:23

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


OM HARRY INTE VAKNAR SNART SÅ AÄLKSDÅAHDPIJFKBVA.
Det här var perfekt och jag orkar inTE. Var för är jag såp emtional nätr jag inte ens har pms?

Du skriver bäst Johanna, så hejdå jag ska gå och dö lite ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

15 dec, 2012 17:44

Aivilio
Elev

Avatar


Alltså seriously. HARRY PLEASE WAKE UP NOW OK

jag tror jag följer med och dör lite, om det är okej? ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi62.tinypic.com%2F14jyp3l.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2F2lde9i.gif

15 dec, 2012 20:19

Borttagen

Avatar


Den äger. Punkt slut. Eller alltså,
DEN ÄGER!!!!!!♥ Utropstecken slut, eller vad man säger...

15 dec, 2012 21:03

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av 96hpevanescence:
ÅHVADSUPERDUPERMEGAAWESOME!!!!I LOVE THIS FF SO FREAKING MUCH!!!!!!!!!!

lite överdrivet många uttropstecken möjligtvis…

Utropstecken går alltid bra! Och tusen tack ska du ha, jag blir extra charmad när jag får beröm av någon som är fyra år äldre än mig!

Skrivet av Tonks_xD:
SÅ UNDERBART ♥
(och föråt för den sena kommentaren. Jag var tvungen att städa mitt rum..)

Jag verkligen älskar den sista delen, med bebisen ♥
Haha, trodde först att du hade postat fel kapitel, men jag hade ju fått läsa lite av början c;
Helt jättesuperbra iaf!

Ja du, din fuskis Och tack, såklart! ♥

Skrivet av Hermia:
Så otroligt gulligt!

Jag älskar redan Naomi. Hon verkar så otroligt sööööööt.

Älskade styckena när Casey upptäckt att Harry nästan vaknat ur koman.

Hela kapitlet var tevligt, gulligt, roligt och underhållande. Du har verkligen talang för det här. Du och dina ffs är bäst!

Naomi är SÅ SJUKT SÖT och hon är farlig för mig, för jag är så bebissjuk.. Hur som helst, jag har faktiskt bilder på henne, men jag kan inte lägga upp förrän måndag. Och tusen tack, förresten!


Skrivet av Josefin_Weasley:
OM HARRY INTE VAKNAR SNART SÅ AÄLKSDÅAHDPIJFKBVA.
Det här var perfekt och jag orkar inTE. Var för är jag såp emtional nätr jag inte ens har pms?

Du skriver bäst Johanna, så hejdå jag ska gå och dö lite ♥

Don't die ♥ I love you, dear sister ^^

Skrivet av Aivilio:
Alltså seriously. HARRY PLEASE WAKE UP NOW OK

jag tror jag följer med och dör lite, om det är okej? ♥

MEN VAD SKA ALLA DÖ FÖR. Tack ♥

Skrivet av Borttagen:
Den äger. Punkt slut. Eller alltså,
DEN ÄGER!!!!!!♥ Utropstecken slut, eller vad man säger...

Taaack xD


Jag blir verkligen jättejätteglad för era kommentarer, för att.. det hjälper mig lite mitt i allt. Att det finns folk som älskar mig oavsett vad jag tänker om mig själv ♥

15 dec, 2012 21:14

A.k
Elev

Avatar


Så bra! I ♥ U och dina fanfics! ♥

"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.”

15 dec, 2012 21:16

Borttagen

Avatar


Du, vi kommer alltid att tycka om dig vad du än tänker om dig själv. Alltid♥

15 dec, 2012 21:17

Ginny00
Elev

Avatar


Sluta säga fina saker asdfgaff blir alldeles emotionell ;___; JAG ÄLSKAR ER

15 dec, 2012 21:20

Borttagen

Avatar


OCH VI ÄLSKAR DIG!!!

15 dec, 2012 21:22

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:

MEN VAD SKA ALLA DÖ FÖR
För att du skrev bäst och EMOTIONS!!!!!!!111!!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

15 dec, 2012 21:23

1 2 3 ... 77 78 79 ... 92 93 94

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

Du får inte svara på den här tråden.