myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Det där testet även om man typ e expert o man ba har 36 typ sekunder på sig så känner man sig jätte stressad och minns ingenting när man gör det.
![]()
9 mar, 2012 11:16 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Det där testet även om man typ e expert o man ba har 36 typ sekunder på sig så känner man sig jätte stressad och minns ingenting när man gör det. Åhå? Jag minns mitt test rätt bra, även om jag börjar hyperventilera när jag tänker tillbaka på det ^^ ![]()
9 mar, 2012 16:47 |
|
kya
Elev |
När jag var på sista frågan så fick jag typ panik för att jag inte kunde den men sedan var det en sjukt snäll person här som hjälpte mig, mina händer skakade efteråt haha.
Men förutom de sista frågorna med citaten så tyckte jag det var lätt ^^ ![]() ![]()
9 mar, 2012 16:53 |
|
Matizze
Elev |
Mina händer skakade också! Speciellt eftersom jag visste vad gåtan var på svenska, men var tvungen att försöka hitta vad bågsvans hette på engelska. Jag lovar att jag aldrig kommer att glömma det efter det här!
![]()
9 mar, 2012 16:55 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
9 mar, 2012 16:56 |
|
kya
Elev |
9 mar, 2012 16:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av cirklar: För de som klarade frågorna på första dagen öppnar det den 15:de. De som klarade det den andra dagen kan komma in den 16:de. Tredje dagen - den 17:de osv. Men det kan också hända att de hoppar över någon dag för att uppdatera sidan. Kan ju påpeka att datumen då är i New York-tid verkar det som... Vilket innebär att vi i Sverige i princip kan lägga på en dag. För större tiden av den 15e mars här är fortfarande den 14e mars i USA... Tidsskillnader är jobbiga >.< 9 mar, 2012 17:08 |
|
Danzi
Elev |
9 mar, 2012 17:21 |
|
Solkatten
Elev |
Jag kommer att komma in den 15 mars
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 mar, 2012 17:59 |
|
Matizze
Elev |
Haha, nej men det var faktiskt värre än man kan tro. Jag kommer ihåg att jag nästan började skrika av frustration, och eftersom jag är så onormal så blev jag så arg att jag började gråta bara för att komma på att jag kanske skulle förstöra mitt tangentbord om jag grät på det... :3 Kom in dag 4. Du då? ^^ ![]()
9 mar, 2012 18:04 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen