(PM)Jag hatar din blotta existens
Forum > Fanfiction > (PM)Jag hatar din blotta existens
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
8 mar, 2012 19:17 |
|
Borttagen
|
Snälla! Låt Jess berätta allt för sin farmor! Då är du min idol! Jättebra kapitel! Jag önskar jag kunde mäta mig med dig. =)
8 mar, 2012 19:30 |
|
Borttagen
|
JätteBra!
8 mar, 2012 19:39 |
|
Ginny4ever
Elev |
ÅH SNÄLLA JESS!!! BERÄTTA FÖR FARMOR!!!!! BERÄTTA FÖR FARMOR!!!!!!
i neeeed more!!!!!! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 8 mar, 2012 19:53 |
|
LouGreen
Elev |
Love it!
8 mar, 2012 20:00 |
|
AlexZz
Elev |
8 mar, 2012 20:19 |
|
LouGreen
Elev |
^•^ WOWIE O•O
8 mar, 2012 20:27 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Håller med om att Jess borde berätta. Snälla, gör det. För Didiers skull, han mår inte bra av det här :'(
Men mermermermermer! Du skriver helt underbart! ♥ 8 mar, 2012 20:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna.Lovegood: Håller med om att Jess borde berätta. Snälla, gör det. För Didiers skull, han mår inte bra av det här :'( Men mermermermermer! Du skriver helt underbart! ♥ ähh, Didier är för full just nu för att känna något... Men sen så ja... 8 mar, 2012 21:00 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: Håller med om att Jess borde berätta. Snälla, gör det. För Didiers skull, han mår inte bra av det här :'( Men mermermermermer! Du skriver helt underbart! ♥ ähh, Didier är för full just nu för att känna något... Men sen så ja... Jao, nu mår han väl okej. men i längden så är det farligt att vara full för ofta, och han kommer att må skit efteråt. 8 mar, 2012 21:02 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen