The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
en dödlig chokladbomb, jag tillverkar ingenting som inte är dödligt D:
28 dec, 2011 15:08 |
|
Minidjuret
Elev |
Meh!! D:
28 dec, 2011 15:20 |
|
Borttagen
|
skojar ;>
*spränger chokladbomben i korridoren* 28 dec, 2011 15:21 |
|
Minidjuret
Elev |
OMP!! WHAT HAVE YOU, YOU CAN'T JUST DO THAT WITHOUT ME! D: D:
28 dec, 2011 15:38 |
|
Borttagen
|
spring, spring
28 dec, 2011 15:39 |
|
Minidjuret
Elev |
YEEY! *Rusar iväg men halkar på chokladen*
AJ! Nu har du gjort så jag har ont i svanskotan D: 28 dec, 2011 15:42 |
|
Borttagen
|
förlåt :c
det var inte meningen. men kolla, sååå mycket choklad! det är ju bättre än bedövning! 28 dec, 2011 15:44 |
|
Minidjuret
Elev |
*Fnysa*
Säkert...Du försökte mörda mig så du kunde bli president...D: 28 dec, 2011 15:45 |
|
Borttagen
|
ja, självklart, jag är ju ond :c
28 dec, 2011 15:47 |
|
Minidjuret
Elev |
O.O Du är för ond...
28 dec, 2011 15:48 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen