Sociala tråden!
Forum > Off Topic > Sociala tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^Hit me
22 nov, 2011 19:22 |
|
Dini99
Elev |
Gissa vad jag ska göra nu!? - lääsa Harry Potter
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 22 nov, 2011 21:18 |
|
Borttagen
|
vad gör folket?
22 nov, 2011 21:38 |
|
aggsih
Elev |
Skicka en uggla och var social, nuuuu♥
You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 22 nov, 2011 23:23 |
|
Borttagen
|
hi people ♥
Vad gör ni? Tänkte bara om någon har lust att säga om det här funkar att skicka in till en motiveringstävling ("motivera varför ska du vinna?" "En dröm är blott en dröm tills den besannas... Det intalar jag mig varje dag, och jag hoppas, jag tror att någongång är det min tur att vinna. Jag ska inte ljuga, 2011 har varit ett rätt dåligt år, men why not go out with a bang och vinna den här tävlingen? I vår åker jag och hälsar på min kompis, hon bor i England. ... Det hade inte känts fel att dyka upp lite extra fin! Arbetslös som man är så kostar resorna i sig en rätt stor slant. Men vad gör man inte för vänskapen? Hade varit gött med lite vardagsglamour, och om jag vinner blir lyckan stor! Tack och hej, leverpastej!" 23 nov, 2011 16:15 |
|
si_tonks
Elev |
23 nov, 2011 16:17 |
|
Borttagen
|
Jag försöker plugga men det går inte jättebra..
jag tcuker den motivationen var bra 23 nov, 2011 16:17 |
|
Borttagen
|
23 nov, 2011 16:19 |
|
Celebikai
Elev |
Jag tuggar på en plasbit och röstar på jedward
http://www.virginmedia.com/music/awards/best-act-of-reality-tv-fame.php ![]()
23 nov, 2011 16:24 |
|
Parseltongue
Elev |
23 nov, 2011 16:25 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen