@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Stör mig enormt på att vi inte fick sitta kvar vi den datorn av två som hade Internet, trots att det bara var fem minuter kvar och vi bad speciellt om en dator med Internet så att vi kunde hålla på med det vi skulle. Speciellt när den andra datorn med Internet var upptagen av att de kollade på japansk film eller ngt -.-
2 okt, 2012 11:16 |
|
Borttagen
|
Har gjort undersökningar för att spara pengar till en ebok och idag kom jag upp i rätt summa och skulle föra över pengarna till paypal. Men undersökningssidan förde bara över 99 kr i taget och tog en avgift på 2 kr/överföring, och man måste ha minst 50 kr för att kunna föra över.
Eboken kostar 200 kr. Jag hade 202 kr på undersökningskontot. Jag fick 194 kr på paypal ((99-2)x2) Har 4 kr kvar på kontot men kan inte föra över dem förrän jag kommer över 50 kr, och även om jag kunde skulle jag inte ha råd. Jag kan ju ändå köpa boken och betala med VISA-kortet istället men det är en bok jag nog inte skulle köpt om det inte varit för undersökningspengarna. Men nu har jag ju varit så inställd på att köpa den så jag ska nog göra det ändå. Och de där 194 kr kan jag ju köpa nånting annat för, det funkar ju på ebay och allt möjligt. Men känner mig lite snopen ändå. Vet inte om de inte skrivit något eller om jag bara inte läst ordentligt. 2 okt, 2012 11:21 |
|
Borttagen
|
Ehiiih, musik snart!
2 okt, 2012 12:29 |
|
EMELESEL
Elev |
Hey, people! Jag har kommit på en sak!
Om man gifter sig, och senn skiljer sig, borde man inte vara ''avgift'' då? Känner mig otroligt smart. 2 okt, 2012 13:04 |
|
Solkatten
Elev |
Bussen kommer tjugo över två så jag är kvar i skolan. Man måste ha lösenord och användarnamn till Internet i biblioteket så det är därför. xD Det finns en buss som gick halv men det är precis då vi slutar. -.- Irriterande. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 okt, 2012 13:37 |
|
Borttagen
|
jag har svarta strumpor på mig o.o'
2 okt, 2012 13:37 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Hey, people! Jag har kommit på en sak! Om man gifter sig, och senn skiljer sig, borde man inte vara ''avgift'' då? Känner mig otroligt smart. Hahah. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 okt, 2012 13:38 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Varför bor inte jag i England? Vi flyttar dit! Edit; 15555 inlägg! Öööh yes please!
2 okt, 2012 13:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Varför bor inte jag i England? Vi flyttar dit! Edit; 15555 inlägg! Öööh yes please! Till London. ♥ Också fixar vi en träff med 1D! Vet inte om du gillar dem men... Pixie kanske också vill följa med? Förresten... Vem är killen i din signatur? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 okt, 2012 13:44 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha chips..
2 okt, 2012 13:47 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen