@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Jag som bor utanför stan har massa mysiga rundor att gå! Ikväll ska jag gå igen, och sen ut och ta ett bad! det blev ingen träning imorse... fy på mig Samma här. Inte jättemycket utanför men kan liksom bara vandra runt i skogen eller nere vid vattnet. Sen kan man ju åka in till stan och hänga på gärdet eller liljanskogen Vill jag till stan för att ha mysigt så får det bli Malmö. Hässleholm är bara skrattretande. Haha!!
2 okt, 2012 09:19 |
|
Borttagen
|
Men hjälp D:
2 okt, 2012 09:19 |
|
Ginnyy
Elev |
2 okt, 2012 09:29
Detta inlägg ändrades senast 2012-10- 2 kl. 09:33
|
|
EmahS
Elev |
*enda Och det är du nog inte. Men jag tror att vi får det. Jag är inte klar med mitt liv Bara för en gammal kalender tar slut. Så tror inte jag hela världen gör det
2 okt, 2012 09:32 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av EmahS: *enda Och det är du nog inte. Men jag tror att vi får det. Jag är inte klar med mitt liv Bara för en gammal kalender tar slut. Så tror inte jag hela världen gör det oj pinsamt... det där är sådana stavfel som jag stör mig på när andra gör... Jag tycker det är ganska spännande att tänka att det tar slut, tror ju inte det på allvar, och vill det givetvis inte heller. Men ah..
2 okt, 2012 09:35 |
|
Borttagen
|
Har NO lektion men det går inte att läsa på tavlan för läraren envisas med att använda den röda pennan
2 okt, 2012 09:44 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är hungrig och det är en timme kvar till lunch.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 okt, 2012 10:23 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av EmahS: *enda Och det är du nog inte. Men jag tror att vi får det. Jag är inte klar med mitt liv Bara för en gammal kalender tar slut. Så tror inte jag hela världen gör det oj pinsamt... det där är sådana stavfel som jag stör mig på när andra gör... Jag tycker det är ganska spännande att tänka att det tar slut, tror ju inte det på allvar, och vill det givetvis inte heller. Men ah.. Själv tror jag på att jorden gick under 2000. Det var ju en av de mer originella försöken att sprida hysteri i befolkningen! without something there is no nothing 2 okt, 2012 10:39 |
|
Freja
Elev |
Tuggrus, var äääääär du?!
Everything is Dramione and nothing hurts. 2 okt, 2012 10:44 |
|
Tvilling
Elev |
Vi ska se någon teater med klassen idag, trevligt :3
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 2 okt, 2012 10:51 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen