@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: EmahS - Good job gurl! Visste att du kunde klara av det!! Haha, kkag ramlade i skogen. Har världens blåmärke på rumpan, ont i handleden och i foten Åh. Stackare! Orientering är farligt! Bättre att bara gå. Eller cross-trainer! Mitt mål är att gå små rundor varje vardag nu, och lite längre på helgen!
1 okt, 2012 22:40 |
|
Borttagen
|
Kolla gärna min tråd "simhopp"
1 okt, 2012 22:40 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså... SO-prov på torsdag. Inte pluggat... Engelska-prov på torsdag. Inte pluggat... Kunna en dans på torsdag. Inte övat... Jag är bäst Har btw hosta -.-' Jag känner av någon Nledning igen det där.. Undrar varför.. 1 okt, 2012 22:42 |
|
Pixie
Elev |
jag ska nog sova nu
jag är nästan identisk med denna: ![]() Så jag ska tvätta bort smink och packa skolgrejer för att sedan: ![]() Sen ska jag drömma ( ) om ![]()
1 okt, 2012 22:46 |
|
Obliviate_
Elev |
yeah, jag ska ta bort min användare. Tröttnat.
Om nån vill snacka med mig vidare så kan ni få typ facebook eller msn eller nått, uggla isf. Adios 1 okt, 2012 22:47 |
|
Consectetuer
Elev |
1 okt, 2012 22:48 |
|
The Noble Lion
Elev |
1 okt, 2012 22:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Consectetuer: När lärarna uppmärksammar ens resultat och jag är typ: ![]() I'M FLAWLESS, BITCHES. That's me every week 1 okt, 2012 22:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Hejdå! ♥yeah, jag ska ta bort min användare. Tröttnat. Om nån vill snacka med mig vidare så kan ni få typ facebook eller msn eller nått, uggla isf. Adios 1 okt, 2012 22:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: yeah, jag ska ta bort min användare. Tröttnat. Om nån vill snacka med mig vidare så kan ni få typ facebook eller msn eller nått, uggla isf. Adios Åh Adios ♥ 1 okt, 2012 22:50 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen